• Image 01
  • Image 02
  • Image 03
  • Image 04
  • Image 05
  • Image 06
KERESŐ

városházaJanuár 2-án megkezdte működését a Dunakeszi Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálata, mely korszerű, modern környezetben várja a Tisztelt Lakosságot.

Átlagon felüli ügyfélszolgálat épült a Városházán. Ráadásul nem csupán a környezet újult meg, hanem az ügyintézési folyamatok is átszerveződtek – ezentúl minden önkormányzati ügyet egy helyen intézhet, legyen szó adóról, építési engedélyről, vagy szociális támogatásról.

Módosult a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje is – januártól már minden hétköznap lehet ügyet intézni: hétfőn 8-17.30-ig, keddtől csütörtökig 8-16 óráig, péntekenként pedig 8-tól délig.

Egyedül az építéshatóság ügyfélfogadási rendje nem változott, hozzájuk az alábbi időpontokban lehet fordulni:

  • Hétfő 13:00 - 17:30
  • Szerda 8:00 - 12:00 és 13:00-16:00
  • Péntek 8:00 - 12:00

Illetve további változás, hogy az ügyfélszolgálathoz a Fő út felőli bejáratot kell igénybe venni.

Felkészült ügyintézők, rövid várakozási idő, akadálymentes, családbarát környezet – röviden így jellemezhetjük az ügyfélszolgálatot, mely már több mint 1000 lakosnak segített két hét alatt a hivatali ügyintézésben.

Babakocsival érkező, vagy mozgássérült ügyfeleinket kérjük, hogy az akadálymentes bejutáshoz a IV. Béla tér felőli bejáratot használják.

Bízunk benne, hogy ezzel a fejlesztéssel még sokszor ezer lakótársunknak segíthetünk, és munkánk átláthatóságával, gyorsaságával és egyszerűségével ledönthetjük a hivatalokkal szemben állított sztereotípiákat.

 

Közérdekű adatok

KÖZÉTKEZTETÉS

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: 06 70 380 6473
Közvilágítás
hibabejelentő
telefon: 06 80 625 726
Mezőőri szolgálat
telefon: 06 70 339 4738
Gazdaság
Heti tablóajánló