• Image 01
  • Image 02
  • Image 03
  • Image 04
  • Image 05
  • Image 06
KERESŐ

kozlekedésDunakeszi Város Önkormányzata nagy hangsúlyt fektet azon lakossági visszajelzések értékelésére, melyek Dunakeszi Város közlekedésével kapcsolatban érkeznek, és a megnövekedett forgalmi terhelés szakszerű megoldására kérik a városvezetést.

A város Képviselő-testülete még 2013-ban döntött a városközpont fejlesztéséről, a Dózsa György tér, a Szent Mihály templom előtti tér és a hozzá kapcsolódó utcarészek rehabilitációjáról, valamint a városközpont fejlesztési tervének részét képezte a Bajcsy-Zsilinszky utca Fő út és Szent István utca közötti szakaszának forgalom elől történő lezárása is. A beruházást megelőző előzetes felkérések kimutatták, hogy a forgalmi rend megváltozása kisebb kellemetlenségekkel járhat együtt, ám a beruházásból fakadó előnyök messzemenően meghaladták azokat.

A megnövekedett forgalmi terhelés megoldására az alábbi terveket készítette elő 2013-ban az Önkormányzat, melyek megvalósítását a Testület is támogatta:

a város déli részén, a Fő út mentén található két körforgalom (Lukoil benzinkútnál és a Pallag utcánál található csomópontok) átépítése;a Szakorvosi Rendelőintézet elérésére szolgáló, a Fő úton és a Szent István utcán lévő kereszteződések átalakítása;a Bajcsy-Zsilinszky utca – Szent István utca az Okmányirodánál található csomópontjának forgalomtechnikai átalakítása ésM2-es autóút fejlesztése.

A fent ismertetett beruházások megvalósításával az új közlekedési helyzet nagymértékű javulása várható, amelynek köszönhetően a korábbi években tapasztaltakhoz képest gyorsabb, gördülékenyebb lesz Dunakeszi Város közlekedése. Az Önkormányzat a testületi ülésen a többség által támogatott előterjesztés alapján a szükséges lépésekkel készíti elő a városi forgalmat racionalizáló fenti beruházások megvalósítását.

Érthetetlen viszont az, hogy a balliberális képviselők a Bajcsy-Zsilinszky út egy szakaszának lezárását kívánják feloldani a forgalom csökkentése érdekében, ám a probléma megoldását szolgáló, fent felsorolt, szakértő által jóváhagyott koncepcióra nemmel szavaztak. Ebből arra lehet következtetni, hogy nem a probléma megoldása valódi céljuk, hanem a folyamatos feszültség fenntartása.

A közlekedési infrastruktúra fejlesztési koncepciója, illetve a testületi előterjesztés az alábbi linkeken érhető el: Koncepció1, Koncepció2, Koncepció3, Koncepció4, Előterjesztés

 

Közérdekű adatok

KÖZÉTKEZTETÉS

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: 06 70 380 6473
Közvilágítás
hibabejelentő
telefon: 06 80 625 726
Mezőőri szolgálat
telefon: 06 70 339 4738
Gazdaság
Heti tablóajánló