Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálata

2016-05-20 14:30:00

Kész

Elkezdődött a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatának kialakítása

Új, átlagon felüli ügyfélszolgálat épül a Városházán. Ráadásul nem csupán a környezet újul meg, hanem az ügyintézési folyamatok is átszerveződnek – a jövőben az ügyet hatékonyabban, egy helyen lehet majd intézni.

Dunakeszi Város Önkormányzatának célja, hogy minden területen a lehető legjobb szolgáltatást biztosítsa a lakosoknak, ezért a Városházán egy olyan ügyfélfogadó tér kerül kialakításra, mely kiemelkedő színvonalon biztosítja a hivatali ügyintézést. Az akadálymentes, családbarát környezet kivitelezése már a napokban elkezdődött, és a tervek szerint az őszig be is fejeződik.

A munkálatok alatt természetesen nem fog szünetelni a hivatali ügyintézés, az ügyfélfogadás helyét, illetve rendjét érintő változásokról természetesen folyamatosan tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosokat.

Megértő türelmüket köszönjük, az esetleges kellemetlenségekért előre is szíves elnézésüket kérjük!

 


DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:
2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

E-mai címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitva tartás:

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Új Széchenyi terv