Közérdekű

2017.08.29

Kiegészítő információk az étkezési kártya bevezetéséről

Tisztelt Szülők! A DÓHSZK étkezési csoportja ezúton kéri Önöket, hogy amennyiben még nem indították el a gyermekétkeztetésben lévő díjhátralék rendezését, úgy azt hosszabbított ügyfélfogadás mellett tehetik meg:

  • 2017. augusztus 28. 9 órától - 18 óráig
  • 2017. augusztus 29. 8 órától - 18 óráig
  • 2017. augusztus 30. 8 órától - 18 óráig

Díjhátralék esetén ellátást csak abban az esetben kap a gyermek szeptembertől, amennyiben már tettek bármilyen lépést a hátralék rendezése érdekében (hátralék befizetése, részletfizetés igénylése, kapcsolatfelvétel az ügyintézővel, stb.).

Ha rendezés megkezdésére csak a fent megadott napok után kerül sor, abban az esetben az ellátás csak a rendezés megkezdése utáni második naptól biztosított, tekintettel arra, hogy az étkezési szolgáltató csak másnap fogadja a rendelést a gyermek étkezésére vonatkozóan (ha pl. hétfői napon veszi fel a kapcsolatot az ügyintézővel, akkor szerdán lesz ebéd, ill. tízórai és uzsonna is, ha ezt is kérnek).

A kizárólag kártyával működő rendszer már szeptembertől éles üzemmódban működik, azonban a kezdeti esetleges problémák kiküszöbölése érdekében párhuzamosan használatban lesz még a korábbi papíralapú visszaellenőrzés is. Októbertől kizárólag a kártyás alapú rendszer lesz használatban, addig van lehetőség arra, hogy mindenki rendezze tartozásait vagy tisztázza kérdéses nyitott egyenlegét.

Célunk a mai kor igényeit kielégítő, az ügyfeleket minél inkább kiszolgáló, megbízható, és a felelősségteljes, tisztességes szülők érdekeit védő működés kialakítása.

Együttműködésüket előre is köszönjük!

 


Ajánlott hírek

Ajánlott
2017.augusztus.25

Tisztelt Szülők! A közétkeztetési feladat ellátásáért felelős Dunakeszi Óvodai és Humán Szolgáltató Központ és Könyvtár által 2017. szeptember 01. napjától bevezetésre kerül az általa működtetett bölcsődékben és iskolákban az étkezési jogosultságot ellenőrző kártyarendszer.

Ajánlott
2017.augusztus.23

Tisztelt Lakosság! A MÁV-START Zrt. ezúton tájékoztatja Önöket, hogy 2017. szeptember 9-től 2017. szeptember 10-ig, 2017. szeptember 15-én, 2017. szeptember 16-tól 2017. szeptember 17-ig és 2017. szeptember 18-án Nagymaros – Szob állomások között végzett pályakarbantartási munkák miatt a lenti mellékletekben szereplő vonatok módosított menetrend szerint közlekednek.

Ajánlott
2017.augusztus.28

Tisztelt Szülők! A Dunakeszi Szent István Általános Iskola vezetősége ezúton tájékoztatja Önöket, hogy a Dunakeszi Szent István Általános Iskola ünnepélyes tanévnyitóját 2017. szeptember 4-én (hétfőn) 8.00 órakor tartjuk az iskola Repülőtéri út 3/a alatt található új épületében. Az ünnepség után három osztályfőnöki órája lesz a gyerekeknek.

Ajánlott
2017.augusztus.31

Mint arról már sokan értesültek, szeptember 4-én az új épületben kezdi meg az évet a Szent István Általános Iskola. Annak érdekében, hogy az iskolába-, illetve hazajutást megkönnyítsük, a szülői munkaközösség vezetőjével és az igazgató asszonnyal több egyeztetést folytatott az Önkormányzat a helyi közlekedés bővítéséről, átszervezéséről.

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:
2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

E-mai címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitva tartás:

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Új Széchenyi terv