Közérdekű

2017.09.15

Új szolgáltatás a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán

Újabb szolgáltatással bővült a Dunakeszi Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálata - az ügyfelek már az online időpontfoglalás lehetőségével is élhetnek.

Dunakeszi Város Önkormányzata rendkívül elkötelezett amellett, hogy Városunk lakossága számára a lehető legmagasabb szintű szolgáltatásokat biztosítsa. Ennek érdekében alakult meg idén januárban a Polgármesteri Hivatal korszerű ügyfélszolgálata, ahol egy helyen intézhetnek a lakosok minden, az önkormányzat hatáskörébe tartozó ügyet.

A szolgáltatás színvonalát is igyekeznek folyamatosan bővíteni: az ingyenes Wifi, a bankkártyás fizetési lehetőség és az online is elérhető ügyleírások, nyomtatványok, valamint az E-adó rendszerének bevezetése után immáron az online időpontfoglalás lehetőségével is élhetnek az ügyeiket intézők.

Az előre, online foglalt időpontnak köszönhetően

  • gyorsabb az ügyintézés,
  • nem kell várakozni, ezért az ügyeket még hatékonyabban, kiszámítható időn belül lehet elintézni
  • ráadásul bárhol, bármikor lehet időpontot foglalni, akár otthon, este 10-kor a kanapén ülve is.

 

Az időpontfoglaló-rendszer az alábbi linken érhető el: http://dunakeszi.hu/ugyintezes_idopontfoglalo

 

 


Ajánlott hírek

Ajánlott
2017.június.29

Számos panasz érkezett az elmúlt hónapokban Dunakeszi Város Önkormányzatához a közintézmények parkolóinak rendszerével kapcsolatban, ugyanis páran rendszeresen P+R parkolóként használják például a Szakorvosi Rendelőintézet parkolóját.

Ajánlott
2018.január.11

Több helyi adó tekintetében közeleg az első féléves adó fizetési határideje, amely március 15. A lakosság legnagyobb részét érintő ilyen típusú adók az építményadó, gépjármű (teljesítményadó), illetve a helyi iparűzési adó. A február hónapban kipostázásra kerülő határozatok, illetve értesítők kézhez vételét követően indul meg a nagyobb ügyfélforgalom a Polgármesteri Hivatalban.

Ajánlott
2017.július.24

Ezúton értesítjük a Tisztelt Lakosságot, hogy Dunakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete, 2017. augusztus 7-től 2017. augusztus 18-ig terjedő időszak munkanapjaira a Polgármesteri Hivatalban igazgatási szünetet rendelt el, amely időszak alatt az ügyfélfogadás szünetel. Az ügyfélfogadás 2017. augusztus 21-től a megszokott módon és időben üzemel.

Megértésüket köszönjük!

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:
2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

E-mai címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitva tartás:

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Új Széchenyi terv