Közérdekű

2017.10.12

Intézkedés a közétkeztetési panaszokkal kapcsolatban

Dióssi Csaba polgármester úr a helyi közétkeztetési panaszokkal kapcsolatban levélben fordult a szolgáltatást végző cég vezetősége felé. 

Jelezte, hogy a gyermekek étkeztetése az Önkormányzat számára kiemelt fontosságú, ezért arra kérte a cég vezetőjét, haladéktalanul vizsgálja ki az ügyet, és a vizsgálat eredményéről levélben adjon részletesen tájékoztatást. Továbbá kérte, ismertesse, hogy milyen intézkedéseket tesznek annak érdekében, hogy ilyen, vagy ehhez hasonló eset többet ne fordulhasson elő.

Emellett polgármester úr felkérte Bocsák Istvánné Családügyi tanácsnok asszonyt, hogy indítsa újra a kóstolási programot, amelybe a szülők is bekapcsolódhatnak.

A levelet teljes egészében a csatolt dokumentumban olvashatják el.


Kapcsolódó fájl
Levél a Hungast Vital Kft. vezetőségének

Ajánlott hírek

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:
2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

E-mai címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitva tartás:

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Új Széchenyi terv