Közérdekű

2018.01.18

Boldog születésnapot, ügyfélszolgálat!

Már egy éve, hogy útjára indult a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálata.

A nagyvállalatok mintájára a tavalyi évben sikeresen megvalósítottuk a többcsatornás ügyfélszolgálatot és a háttér irodák rendszerét. Már személyesen, telefonon és e-mailben is tudunk segítséget nyújtani a hozzánk fordulóknak . Nem csupán a környezet újult meg, hanem az ügyintézési folyamatok is átszerveződtek – 2017 óta minden önkormányzati ügyet egy helyen intézhet, legyen szó adóról, építési engedélyről, vagy szociális támogatásról.

Az ügyfélszolgálat fő erényei:

  • Akadálymentes megközelítés
  • Családbarát környezet
  • Vámos Robi rajzaival díszített vidám gyereksarok
  • Ügyfélközpontú, segítőkész ügyintéző kollégák
  • Rövid várakozási idő (2017-ben átlagosan 4:53 perc)
  • "Hőtérkép" a honlapon a gyérebb forgalmú heti időpontokról, ezzel is segítve az ügyfelek abban, hogy mely napszakban végezhetnek gyorsabban az ügyintézéssel
  • Telefonos hívások esetén IVR menürendszer
  • Modern ügyfélhívó az ügyféltérben
  • Kényelmes váró
  • E-ADÓ szolgáltatás
  • Modern technikai felszereltség
  • A megújult honlapon részletes ügyleírásokkal segítjük a lakosságot eligazodni a hatósági ügyekben. Az ügyintézési menüpontban található időpont foglalónak köszönhetően már otthonról is kényelmesen foglalhatnak a Hivatalunkba időpontot.
  • A lakosság számára 2017-ben a Polgármester Hivatal közelében új ügyfélparkoló épült.
  • Bankkártyás fizetési lehetőség

2018-ban is számos újítással készülünk a lakosság igényeinek kiszolgálása érdekében. Annyit már most elárulhatunk, hogy az E-adó ügyintézés mellett idén az E-Papír szolgáltatás bevezetésének köszönhetően tovább bővül az elektronikusan intézhető ügyek száma. A további újdonságokról folyamatosan hírt adunk majd.

Ebben az egy évben több mint 17 000 ügyfelet fogadott a Hivatal az ügyfélszolgálaton. Köszönjük, hogy ennyien minket választottak. Őszintén reméljük, hogy továbbra is segíthetünk Önöknek ügyeik intézésében!


Ajánlott hírek

Ajánlott
2018.január.11

Több helyi adó tekintetében közeleg az első féléves adó fizetési határideje, amely március 15. A lakosság legnagyobb részét érintő ilyen típusú adók az építményadó, gépjármű (teljesítményadó), illetve a helyi iparűzési adó. A február hónapban kipostázásra kerülő határozatok, illetve értesítők kézhez vételét követően indul meg a nagyobb ügyfélforgalom a Polgármesteri Hivatalban.

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:
2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitva tartás:

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Építéshatóság ügyfélfogadása:

Hétfő 13:00 - 17:30
Szerda


08:00 - 12:00
13:00 - 16:00

Péntek 08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Új Széchenyi terv