Közérdekű

2018.02.01

Foglaljon online időpontot a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatához

A gyorsabb, könnyebb ügyintézés érdekében a tavalyi évben az Önkormányzat bevezette az online időpontfoglalás lehetőségét a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán intézendő ügyek megkönnyítése céljából.

Dunakeszi Város Önkormányzata rendkívül elkötelezett amellett, hogy városunk lakossága számára a lehető legmagasabb szintű szolgáltatásokat biztosítsa. Ennek érdekében alakult meg a tavalyi évben a Polgármesteri Hivatal korszerű ügyfélszolgálata. A szolgáltatás színvonalát is igyekeznek folyamatosan bővíteni: az ingyenes Wifi, a bankkártyás fizetési lehetőség és az online is elérhető ügyleírások, nyomtatványok, valamint az E-adó rendszerének bevezetése érdemileg gyorsítja az ügyintézési folyamatokat.  

Az előre, online foglalt időpontnak köszönhetően

  • gyorsabb az ügyintézés,
  • nem kell várakozni, ezért az ügyeket még hatékonyabban, kiszámítható időn belül lehet elintézni
  • ráadásul bárhol, bármikor lehet időpontot foglalni, akár otthon, este 10-kor a kanapén ülve is.

Ajánlott hírek

Ajánlott
2018.június.19

Dunakeszi Polgármesteri Hivatala bővítette szolgáltatásait, így ezentúl a lakosok részére elektronikus ügyintézést tesz lehetővé.

Ajánlott
2018.január.11

Több helyi adó tekintetében közeleg az első féléves adó fizetési határideje, amely március 15. A lakosság legnagyobb részét érintő ilyen típusú adók az építményadó, gépjármű (teljesítményadó), illetve a helyi iparűzési adó. A február hónapban kipostázásra kerülő határozatok, illetve értesítők kézhez vételét követően indul meg a nagyobb ügyfélforgalom a Polgármesteri Hivatalban.

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a
Polgármesteri Hivatal
2018.08. 06. - 2018.08. 20. között

igazgatási szünet miatt zárva tart.


Személyes ügyfélszolgálat:
2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitva tartás:

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Építéshatóság ügyfélfogadása:

Hétfő 13:00 - 17:30
Szerda


08:00 - 12:00
13:00 - 16:00

Péntek 08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Új Széchenyi terv