Közérdekű

2018.02.21

Bölcsődei beiratkozással kapcsolatos tájékoztatás

Kedves Szülők!

Értesítjük Önöket, hogy a 2018/2019-es nevelési évre a bölcsődei beiratkozás 2018. március 1. és április 30-a között lesz.

Jelentkezni a Kincsem utcai Bölcsődében (2120 Dunakeszi Kincsem u. 12.) lehet szerdai napokon 8-17 óráig.

A jelentkezési lap átvehető a Kincsem utcai Bölcsődében, vagy letölthető alább, a "Kapcsolódó fájl"-nál.

A jelentkezési laphoz csatolandó dokumentumok:

  • gyermek lakcímkártyája és együtt élő szülők esetében mindkét szülő lakcímkártyája, vagy egyedülálló szülő esetében az ő lakcímkártyája,
  • gyermek születési anyakönyvi kivonata
  • gyermek társadalombiztosítási azonosítójelét tartalmazó igazolvány másolata
  • mindkét szülőtől a munkáltató igazolása a munkába állás időpontjáról és a munka napi időtartamáról (4, 6, 8 órás munkavégzés)
  • egyedülálló szülő esetében a válásról hozott bírósági végzés másolata és/vagy a gyermekelhelyezést rögzítő gyámhivatali határozat, egyéb esetekben a gyámhatóság által kibocsátott gyám-, illetve gondnokkirendelő határozat,
  • egyetemi, főiskolai hallgató esetén hallgatói jogviszony igazolás és az ösztöndíj összegéről az oktatási intézmény igazolása
  • igazolás a családi pótlék, a GYES, GYED, illetve a GYET, árvaellátás, stb. összegéről
  • egyéb rendszeres pénzbeli ellátásról szóló igazolás
  • a gyermek házi gyermekorvosa igazolása arra vonatkozóan, hogy a gyermek egészségi állapota alapján bölcsődében gondozható.

Kérdés esetén a 06-70-331-5881 telefonszámon, vagy a hszk.felveteliiroda@gmail.com e-mail címen érdeklődhetnek.


Kapcsolódó fájl
Jelentkezési lap és egyéb szükséges dokumentumok

Ajánlott hírek

Ajánlott
2018.március.09

Az országgyűlési képviselők általános választásával kapcsolatban a jelöltválasztási időszak március 5-én lezárult, az elmúlt három hétben a jelöltek ajánlásokat gyűjtöttek. Az aláírásgyűjtő íveket 38 jelölő szervezet nevében vették át.

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:
2120 Dunakeszi, Fő út 25.


Felhívjuk a lakosság figyelmét, hogy a Polgármesteri Hivatal 2018. december 24-dikétől 2019. január 1-jéig zárva tart.

Ezen időszak alatt nincs személyes és telefonos ügyfélszolgálat sem.


Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitva tartás:

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Építéshatóság ügyfélfogadása:

Hétfő 13:00 - 17:30
Szerda


08:00 - 12:00
13:00 - 16:00

Péntek 08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Új Széchenyi terv