Közérdekű

2017.06.29

Változások a közintézmények parkolási rendszerében

Számos panasz érkezett az elmúlt hónapokban Dunakeszi Város Önkormányzatához a közintézmények parkolóinak rendszerével kapcsolatban, ugyanis páran rendszeresen P+R parkolóként használják például a Szakorvosi Rendelőintézet parkolóját.

Dunakeszi Város Önkormányzata folyamatosan igyekszik kielégíteni a lakosság parkolási igényeit. A vasútállomások közelében épített P+R parkolókkal a Dunakeszi–Vác és Dunakeszi-Budapest között ingázó lakók életét könnyítette meg, hiszen személygépjárműveiket, motorjaikat, kerékpárjaikat könnyedén le tudják parkolni; a városi intézmények közelében épülő és bővülő parkolókkal pedig az oda érkezőket igyekszik kiszolgálni.

Azonban sajnálatos módon például a Szakorvosi Rendelőintézet, parkolójában az a gyakorlat alakult ki, hogy azt nemcsak a szakrendelésekre érkezők használják, hanem nagyon gyakori az egész napos, folyamatos parkolás is, ami viszont az adott intézménybe érkezők parkolását nehezíti meg.

A jelenség megszüntetésének, valamint a Polgármesteri Hivatal új ügyfélszolgálati parkolójában a megelőzés érdekében, a Képviselő-testület megszavazta egy új, szigorúbb parkolási rendszer életbe léptetését, mely szerint az említett intézményi parkolókban korlátozzák a gépjárművek parkolási idejét. Az új rendelet szerint munkaidőben maximum három órán keresztül veheti majd igénybe a parkolót egy adott gépjármű, a parkolás kezdetének idejét pedig a jármű vezetője lesz köteles feltüntetni a szélvédőn. Az új parkolási rendszert a Polgármesteri Hivatal közterület-felügyelete fogja ellenőrizni, és az ő felelősségük lesz a három órás határidő esetleges túllépésének szankcionálása is.

Bízunk benne, hogy az új rendszernek köszönhetően rendezettebbé válik a rendelet hatálya alá tartozó területeken a parkolás, és mindenki a rendeltetésének megfelelően fogja igénybe venni az intézményei parkolókat.

 


Ajánlott hírek

Ajánlott
2018.január.11

Több helyi adó tekintetében közeleg az első féléves adó fizetési határideje, amely március 15. A lakosság legnagyobb részét érintő ilyen típusú adók az építményadó, gépjármű (teljesítményadó), illetve a helyi iparűzési adó. A február hónapban kipostázásra kerülő határozatok, illetve értesítők kézhez vételét követően indul meg a nagyobb ügyfélforgalom a Polgármesteri Hivatalban.

Ajánlott
2017.július.24

Ezúton értesítjük a Tisztelt Lakosságot, hogy Dunakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete, 2017. augusztus 7-től 2017. augusztus 18-ig terjedő időszak munkanapjaira a Polgármesteri Hivatalban igazgatási szünetet rendelt el, amely időszak alatt az ügyfélfogadás szünetel. Az ügyfélfogadás 2017. augusztus 21-től a megszokott módon és időben üzemel.

Megértésüket köszönjük!

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:
2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

E-mai címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitva tartás:

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Új Széchenyi terv