Közérdekű

2017.06.29

Változások a közintézmények parkolási rendszerében

Számos panasz érkezett az elmúlt hónapokban Dunakeszi Város Önkormányzatához a közintézmények parkolóinak rendszerével kapcsolatban, ugyanis páran rendszeresen P+R parkolóként használják például a Szakorvosi Rendelőintézet parkolóját.

Dunakeszi Város Önkormányzata folyamatosan igyekszik kielégíteni a lakosság parkolási igényeit. A vasútállomások közelében épített P+R parkolókkal a Dunakeszi–Vác és Dunakeszi-Budapest között ingázó lakók életét könnyítette meg, hiszen személygépjárműveiket, motorjaikat, kerékpárjaikat könnyedén le tudják parkolni; a városi intézmények közelében épülő és bővülő parkolókkal pedig az oda érkezőket igyekszik kiszolgálni.

Azonban sajnálatos módon például a Szakorvosi Rendelőintézet, parkolójában az a gyakorlat alakult ki, hogy azt nemcsak a szakrendelésekre érkezők használják, hanem nagyon gyakori az egész napos, folyamatos parkolás is, ami viszont az adott intézménybe érkezők parkolását nehezíti meg.

A jelenség megszüntetésének, valamint a Polgármesteri Hivatal új ügyfélszolgálati parkolójában a megelőzés érdekében, a Képviselő-testület megszavazta egy új, szigorúbb parkolási rendszer életbe léptetését, mely szerint az említett intézményi parkolókban korlátozzák a gépjárművek parkolási idejét. Az új rendelet szerint munkaidőben maximum három órán keresztül veheti majd igénybe a parkolót egy adott gépjármű, a parkolás kezdetének idejét pedig a jármű vezetője lesz köteles feltüntetni a szélvédőn. Az új parkolási rendszert a Polgármesteri Hivatal közterület-felügyelete fogja ellenőrizni, és az ő felelősségük lesz a három órás határidő esetleges túllépésének szankcionálása is.

Bízunk benne, hogy az új rendszernek köszönhetően rendezettebbé válik a rendelet hatálya alá tartozó területeken a parkolás, és mindenki a rendeltetésének megfelelően fogja igénybe venni az intézményei parkolókat.

 


Ajánlott hírek

Ajánlott
2017.július.24

Ezúton értesítjük a Tisztelt Lakosságot, hogy Dunakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete, 2017. augusztus 7-től 2017. augusztus 18-ig terjedő időszak munkanapjaira a Polgármesteri Hivatalban igazgatási szünetet rendelt el, amely időszak alatt az ügyfélfogadás szünetel.

Ajánlott
2018.január.11

Több helyi adó tekintetében közeleg az első féléves adó fizetési határideje, amely március 15. A lakosság legnagyobb részét érintő ilyen típusú adók az építményadó, gépjármű (teljesítményadó), illetve a helyi iparűzési adó. A február hónapban kipostázásra kerülő határozatok, illetve értesítők kézhez vételét követően indul meg a nagyobb ügyfélforgalom a Polgármesteri Hivatalban.

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:
2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitva tartás:

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Építéshatóság ügyfélfogadása:

Hétfő 13:00 - 17:30
Szerda


08:00 - 12:00
13:00 - 16:00

Péntek 08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Új Széchenyi terv