Hivatali ügyek/Papír alapú ügyintézés

Ügyintézés - E-adó

Elektronikus Adó Ügyintézési- és Számlaegyenleg Lekérdezési Rendszer használata  

Tisztelt Adózó!  

Az E-adónak köszönhetően Ön kényelmesen, áttekinthetően, elektronikus úton, akár otthonából is intézheti adóügyeit. Rendszerünk széleskörű tájékoztatást nyújt mind magánszemélyek, mind a helyi vállalkozások számára, például az adózói adatok, számfejtési adatok, feldolgozott adóbevallások, vagy a számlaegyenlegek területén.

Pótlékszámítási kalkulátorunk az önellenőrzésben, míg adózási naptárunk a feladatok nyomon követésében nyújt segítséget, valamint regisztráció és bejelentkezés nélkül biztosítjuk ügyfeleinknek az elektronikus adóbevalláshoz szükséges dokumentumokat. 

Célunk, hogy az Elektronikus Adó Ügyintézési- és Számlaegyenleg Lekérdezési Rendszer segítségével egy még hatékonyabb és rugalmasabb szolgáltatást biztosítsunk Önnek az adóügyintézésben. 

1. Dunakeszi elektronikus adó rendszere a www.dunakeszi.eado.hu oldalon érhető el. 

2. Bejelentkezés

A bejelentkezés gomb átirányít a magyarorszag.hu oldalra, ahol be kell jelentkezni az ügyfélkapun.

3. Sikeres bejelentkezést követően az oldal visszairányít az E-adó rendszerbe, ahol első bejelentkezéskor el kell végezni a viszontazonosítást (név, születési hely és idő, anyja neve megadása). 

Amennyiben a megadott adatok nem egyeznek meg az ügyfélkapu regisztrációkor megadott adatokkal, úgy a rendszer figyelmeztető ablakot ad vissza.

4. Sikeres viszontazonosítás után az Elérhető szolgáltatások menüpont alatt (bal oldalon) érhető el az Elektronikus számlaegyenleg, ahol a Meghatalmazások oldalon elkészíthetők a program használatához szükséges meghatalmazás/bejelentkezés nyomtatványok. 

Új meghatalmazás / bejelentkezés rögzítésekor a meghatalmazás típusának kiválasztását lenyíló ablak segíti. 

A meghatalmazás típusától függően a rendszer különböző mezők kitöltését kéri. Az adatok megadását követően azok a Mentés gombra kattintva menthetők el. Ekkor a meghatalmazás megjelenik a Meghatalmazások táblázatában, státusza még üres. A táblázat utolsó oszlopában a Véglegesítés/Generálás-ra kattintva véglegesíthető a meghatalmazás. Ezután az adatok már nem módosíthatók, és a rögzített adatok alapján a rendszer elkészíti a meghatalmazás nyomtatványt.

Az adózó magánszemély saját nevében, illetve az egyéni vállalkozó saját nevében típusú meghatalmazás/bejelentkezés elektronikus úton eljuttatható a hivatalhoz, ekkor a Véglegesítés/Generálás-ra kattintva a meghatalmazás/bejelentkezés státusza Feldolgozás alatt-ra vált. Amikor az adóiroda feldolgozta a bejelentkezést, akkor a státusz Érvényes-re vált, és az adatok elérhetőek a programban. Erről e-mailben értesítést küld a rendszer. 

Adózó magánszemély meghatalmazottjaként, egyéni vállalkozó meghatalmazottjaként, gazdasági társaság meghatalmazottjaként, illetve gazdasági társaság képviselőjeként típusú meghatalmazás esetén a Véglegesítés/Generálás után a meghatalmazás státusza Postai beérkezésre vár-ra vált az elküldést követően. Az elkészült, aláírandó meghatalmazást a Meghatalmazások táblázat utolsó oszlopában található Megtekintés/Nyomtatás-ra kattintva ki kell nyomtatni, és aláírást követően az ALÁÍRÁSI CÍMPÉLDÁNNYAL együtt el kell juttatni az adóirodának. Ez szükséges ahhoz, hogy a meghatalmazás érvényes legyen. A postázandó meghatalmazást e-mailben is elküldi az E-adó rendszer a felhasználó ügyfélkapun megadott email címére. 

A meghatalmazások visszavonhatók a kiválasztott meghatalmazás részleteinél található Visszavonás funkció segítségével. Ekkor a meghatalmazás státusza Érvénytelen-re vált át, és az Adózó adatai, a Bevallások és a Számlaegyenlegek oldalakon a lenyíló listában már nem választható ki az adott adózó.

Amennyiben nyomtatványt szeretne kitölteni és elektronikus úton benyújtani hivatalunkhoz, abban az esetben a www.nav.gov.hu oldalról általános nyomtatvány kitöltő keretprogram (ÁNYK) letöltése szükséges a saját gépére.

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:
2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

E-mai címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitva tartás:

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Új Széchenyi terv