Hivatali ügyek/Papír alapú ügyintézés

Ügyintézés - Szociális - Információ

Járási Hivataloknál igényelhető ügytípusok

 

2015. március 1-jével átalakult a szociális támogatási rendszer A változtatások célja, hogy a rászorulók átláthatóbb és igazságosabb keretek között juthassanak hozzá az őket megillető támogatási formákhoz.

A járási hivataloknál igényelhető támogatások közé tartozik:

  •  közgyógyellátás,
  •  ápolási díj,
  •  az időskorúak járadéka,
  • aktív korúak ellátása (fht),
  • egészségkárosodási és gyermekfelügyeleti támogatás (korábbi nevén rendszeres szociális segély),
  • egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság

A kérelmeket be lehet nyújtani: 

  • járási hivataloknál ügyfélfogadási időben,
  • a kormányablakokban,
  • a járási hivatalok kirendeltségein,
  • a járási hivatalok települési ügysegédeinél

Az álláskeresők támogatási formáiról, megváltozott munkaképességű munkavállalók foglalkoztatási lehetőségeiről, képzésekről, bővebben a Nemzeti Foglalkoztatási Szolgálat (www.nfsz.munka.hu) honlapján tájékozódhatnak.

Ügyintézés helye: Járási Hivatal - Hatósági Osztály (2120 Dunakeszi, Fő út 143.)

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:
2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

E-mai címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitva tartás:

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Új Széchenyi terv