Hivatali ügyek/Papír alapú ügyintézés

Telefonos ügyfélszolgálat

 

Központi ügyfélvonal:

+36 27 542 800

 

Telefonos ügyfélszolgálatunk ügyintézést biztosít munkanapokon az alábbi időpontokban:

 

Hétfő 8:00 és 17:30 között,

Kedd 8:00 és 16:00 között,

Szerda 8:00 és 16:00 között,

Csütörtök 8:00 és 16:00 között,

Péntek 8.00 és 12. 00 között.

 

A telefonszám normál díjazásért hívható telefonszám. Munkaidőn kívüli műszaki ügyeleti telefonszám: +36 70 380 6473

Felhívjuk figyelmét, hogy ügyintézőink egy interaktív automata menürendszeren keresztül érhetőek el.

Az automata menürendszer felépítése a következő:

 

Telefonja nyomógombja segítségével választhat az ügyének megfelelő menüpontot. Amennyiben minden ügyintézőnk foglalt, úgy hangüzenet meghagyása esetén visszahívjuk. Kérjük, pontosan adja meg elérhetőségét!

Telefonos ügyfélszolgálatunk az alábbi témákban áll rendelkezésre:

  • általános tájékoztatás és bejelentések fogadása,
  • bizonyos panaszok, ügyfélhívások tekintetében ügyindításnak is minősülhető bejelentések kezelése (közterület állapotával, zajszennyezéssel stb. kapcsolatos panaszok),
  • nyomtatványok és információs anyagok továbbítása az ügyfél részére igény szerint,
  • ügyintézők a leggyakrabban előforduló ügyekkel kapcsolatban, szűk körű szakmai tájékoztatást nyújtanak.
     

Felhívjuk figyelmét az adótitok fogalmára, melyet az Art. 53. § (1) bekezdése határozza meg: adótitok az adózást érintő tény, adat, körülmény, határozat, végzés, igazolás vagy más irat. Az adótitok törvényi definíciója alapján az adóhatóság által nyilvántartott valamennyi adat, az adóhatósági eljárásokkal összefüggő adatok, továbbá valamennyi adóhatósági irat és azok tartalma teljes körűen az adótitok körébe tartoznak.

Ez alapján telefonon, vagy e-mailen nem áll módunkban bővebb tájékoztatást adni az adózást érintő részletes kérdésekről. Ez ügyben kérjük, keresse fel személyes ügyfélszolgálatunkat.

Tájékoztatjuk továbbá Ügyfeleinket a gyors és kényelmes adóval kapcsolatos on-line ügyintézési lehetőségről. Bővebb információért keresse fel E-adó menüpontunkat.

 

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:
2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

E-mai címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitva tartás:

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Új Széchenyi terv