Hivatali ügyek/Papír alapú ügyintézés

Ügyintézés - Forgalomtechnikai bejelentések

 

Ügyleírás:

Útburkolati és közlekedési hibák bejelentése.

Felhívjuk figyelmét a Magyar Közút Zrt. honlapján olvasható Gyakori Kérdések oldalra, ahol lehet, hogy választ talál az Önt foglalkoztató kérdésre. Az oldal segíthet eldönteni, hogy a bejelentésében szereplő út közút kezelője vajon Dunakeszi Város Önkormányzata vagy sem.

A bejelentésnek tartalmaznia kell:

  • bejelentő neve, címe
  • bejelentő telefonszáma
  • az úthiba jellege vagy közlekedési hiba esetén annak megnevezése
  • az úthiba, közlekedési hiba helyének pontos meghatározása

Az írásban leadott kérelemhez csatolhatók mellékletek. (fénykép, rajz)

A bejelentést megteheti személyen a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán, telefonos elérhetőségeinken vagy E-mailen az „Általános kérelem” nevű nyomtatvány kitöltésével.

A bejelentés megtételét követően, amennyiben szükséges a Városüzemeltetési osztály ügyintézője felveszi a kapcsolatot a bejelentővel. Az ügyintézés menetéről, alakulásáról tájékoztatást ad a Hivatal munkatársa.

 

Nyomtatványok - Általános kérelem

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:
2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

E-mai címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitva tartás:

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Új Széchenyi terv