! BETA VERZIÓ
Weboldalunk jelenleg BETA verzióban fut. Kérjük, segítsen a tesztelésben és ha hibát tapasztal küldje el nekünk.

Karbantartó

Pozíció jellemzése

Dunakeszi Város Önkormányzata azonnali kezdéssel munkalehetőséget kínál Karbantartói munkakör betöltésére. Az új munkatársunk feladatai az alábbiak lesznek:
  • Önkormányzati tulajdoban lévő épületek, létesítmények karbantartási munkáinak elvégzése, havi, heti, napi rendszeres ellenőrzése.
  • Hibamegelőző, hibaelhárító és állagmegőrző munkálatok végzése.
  • Kisebb korszerűsítési munkák elvégzése.
  • Hibafeltárások, szükséges beállítások, kisebb javítások elvégzése, lefogyott készletek újra töltése.
  • Épületgépészeti rendszerek ellenőrzése.
  • Anyagbeszerzés.
  • Kapcsolattatás a partnerekkel.
  • A feladatkörhöz kapcsolódó adminisztrációs feladatok végzése.
Egyéb információ az állásról: Megváltozott munkaképességűek jelentkezését is várjuk. A kiválasztási eljárás rendje, egyéb információk: A munkakörrel kapcsolatosan további információt Kovács Tibor – humán erőforrás nyújt, a 06-27-542-800 telefonszámon, vagy a kovacs.tibor@dunakeszi.hu e-mail címen. Kérjük, jelentkezését az előbb megjelölt elérhetőségeken adja be! Munkavégzés helye: Dunakeszi Városháza épülete: 2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Előnyt jelenthet

  • Dunakeszin vagy vonzáskörzetében lévő lakhely

MUNKÁLTATÓ:

Dunakeszi Város Önkormányzata

ELVÁRT KOMPETENCIÁK:

A munkakör betöltését a következő feltételekkel képzeljük el:
  • Szakirányú végzettség valamely műszaki szakmában (víz- gáz- fűtésszerelő, villanyszerelő, burkoló, egyéb)
  • Épület üzemeltetési területen szerzett szakmai tapasztalat
  • Pontosság, megbízhatóság, önállóság
  • Jó problémamegoldó képesség
  • „B” kategóriás jogosítvány, vezetési rutin

AMIT NYÚJTUNK:

  • Bejelentett, teljes munkaidős jogviszony, kiszámítható munkaidő

Jelentkezés az állásra

    Kérdése van?

    Állásajánlatok ikon
    Jelentkezés az állásra