! BETA VERZIÓ
Weboldalunk jelenleg BETA verzióban fut. Kérjük, segítsen a tesztelésben és ha hibát tapasztal küldje el nekünk.

Műszaki ügyintéző

KezdőoldalÁllásajánlatokMűszaki ügyintéző

Pozíció jellemzése

A munkaviszony időtartama:
  • határozatlan idejű  jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
  • Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
  • Pest megye, 2120 Dunakeszi, Fő út 25.
Ellátandó feladatok:
  • Az Önkormányzat tulajdonában lévő közutak kezelői feladatainak ellátásával kapcsolatos ügyintézés: közutak ellenőrzése, karbantartása, közútkezelői hozzájárulások, munkakezdési engedélyek kiadása, út- és járdafelújításokkal kapcsolatos üzemeltetői feladatok ellátása, kapcsolattartás a város területén működő közszolgáltatókkal és azok kivitelezőivel, a közüzemi szolgáltatások folyamatos biztosításának elősegítése.
  • Önkormányzat tulajdonában lévő csapadék víz hálózat kezelésére, üzemeltetésére, fenntartására és fejlesztésére vonatkozó ügyintézés: csapadék víz hálózat karbantartásának, felújításának ellenőrzése, kapcsolattartás a város területén működő vízi közmű szolgáltatóval közszolgáltatókkal és kivitelezőivel.
  • A feladatkört érintő előterjesztések előkészítése, a meghozott döntések végrehajtása.
  • Kapcsolódó lakossági jelzések, bejelentések kivizsgálása, szükséges intézkedések megtétele.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
  • Az önkormányzati hivatalban műszaki igazgatási feladatok - hatályos jogszabály szerinti - ellátása.

Előnyt jelenthet

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
  • Építéshatósági vagy építésfelügyeleti vagy településüzemeltetésben szerzett szakmai tapasztalat,
  • Közigazgatásban szerzett tapasztalat.

ELVÁRT KOMPETENCIÁK:

Pályázati feltételek:
  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Kttv. 39. § (1) bekezdés c) pontja szerinti büntetőeljárás hatálya alatt nem ál
  • egyetemi/főiskolai/alapképzésben/mesterképzésben szerzett építészmérnök és/vagy építőmérnök és/vagy településmérnök és/vagy műszaki menedzser szakképzettség,
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
  • Építéshatósági vagy építésfelügyeleti vagy településüzemeltetésben szerzett szakmai tapasztalat,
  • Közigazgatási alap és/vagy szakvizsga megléte
Elvárt kompetenciák:
  • Jó kommunikációs, tárgyalástechnikai, és problémamegoldó- képesség, szervező készség, önállóság, hatékonyság,
A munkakör betölthetőségének időpontja:
  • A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázatok benyújtásának módja:
  • Elektronikus úton Kovács Tibor részére a kovacs.tibor@dunakeszi.hu E-mail címen keresztül
  • Jelentkezéshez csatolandó:
    • fényképes (aktuális fotó) szakmai önéletrajz a korábbi munkahelyek feltüntetésével és az ott ellátott feladatok rövid leírásával, szakmai tapasztalat feltüntetése
    • elérhetőség (név, telefonszám, e-mail cím, postacím),
    • végzettséget, szakképzettséget igazoló dokumentumok,
    • nyelvvizsgabizonyítvány vagy egyéb, az aktív nyelvtudást alátámasztó dokumentumok,
    • motivációs levél.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
  •  www.dunakeszi.hu és www.khradmin.ksz.gov.hu/

AMIT NYÚJTUNK:

Jogállás, illetmény és juttatások: Közszolgálati jogviszony (Kttv.) 6 hónap próbaidő kikötésével.

Jelentkezés az állásra

    Kérdése van?

    Állásajánlatok ikon
    Jelentkezés az állásra