
2017-01-11 14:30:00
Kész
Elindult az ügyfélszolgálat a Városházán
Január 2-án megkezdte működését a Dunakeszi Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálata, mely korszerű, modern környezetben várja a Tisztelt Lakosságot.
Átlagon felüli ügyfélszolgálat épült a Városházán. Ráadásul nem csupán a környezet újult meg, hanem az ügyintézési folyamatok is átszerveződtek – ezentúl minden önkormányzati ügyet egy helyen intézhet, legyen szó adóról, építési engedélyről, vagy szociális támogatásról.
Módosult a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje is – januártól már minden hétköznap lehet ügyet intézni: hétfőn 8-17.30-ig, keddtől csütörtökig 8-16 óráig, péntekenként pedig 8-tól délig.
Illetve további változás, hogy az ügyfélszolgálathoz a Fő út felőli bejáratot kell igénybe venni. Babakocsival érkező, vagy mozgássérült ügyfeleinket kérjük, hogy az akadálymentes bejutáshoz a IV. Béla tér felőli bejáratot használják.
Felkészült ügyintézők, rövid várakozási idő, akadálymentes, családbarát környezet – röviden így jellemezhetjük az ügyfélszolgálatot, mely már több mint 1000 lakosnak segített két hét alatt a hivatali ügyintézésben.
Bízunk benne, hogy ezzel a fejlesztéssel még sokszor ezer lakótársunknak segíthetünk, és munkánk átláthatóságával, gyorsaságával és egyszerűségével ledönthetjük a hivatalokkal szemben állított sztereotípiákat.