
2017-01-27 14:30:00
Kész
Újabb szolgáltatásokkal bővült a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálata
Új korszak kezdődött a Polgármesteri Hivatal ügyintézési folyamataiban, hiszen az önkormányzatok között elsőként, piaci mintára szerveztük át az ügyfélfogadást és az ügyintézést. Ennek egyik eredménye a januártól működő új ügyfélszolgálat is.
Január 2-án kezdte meg működését a Városháza ügyfélszolgálata, melyet egy teljes, intézményi átszerveződés előzött meg. A korábbi rendszerrel ellentétben ugyanis már egy helyen lehet intézni önkormányzati ügyeit, legyen szó adóról, építési engedélyről, vagy szociális támogatásról.
A korszerű, modern környezethez 21. századi szolgáltatások is társulnak: modern ügyfélhívó rendszer, ingyenes Wi-Fi, ráadásul búcsút inthetünk az ügyintézéssel kapcsolatos postai sorban állásnak is, hiszen lehetőség van kártyás fizetésre is.
A felkészült ügyintézőknek és a gördülékeny működésnek köszönhetően jelentősen csökkentek a várakozási idők, amit a koncepció megálmodásakor egyik legfőbb célként tűztünk ki magunk elé. Ráadásul a nyomtatványok és az ügyleírások elektronikus elérhetőségén kívül a közeljövőben online is lehet majd időpontot foglalni.
Az egy hónapos működés ideje alatt már számos pozitív visszajelzés érkezett, melyek mind azt bizonyítják, hogy jó ütemben haladunk a fejlődés útján. Reméljük, hogy munkánk átláthatóságával, gyorsaságával és egyszerűségével ledönthetjük a hivatalokkal szemben állított sztereotípiákat. Bízunk benne, hogy ezzel a szolgáltatással is kiemelkedő színvonalon szolgálhatjuk a lakosság érdekeit, illetve hogy a fejlesztéssel számos lakótársunk hétköznapjait tesszük könnyebbé.