Közérdekű

2019.09.13

Kormányablak busz a Dunakeszi Feszten

2019. szeptember 14. napján 10:00 – 18:00 óráig, a Katonadombon (Katonadomb utca – Liget utca sarkán) lehetőségük lesz a mobil kormányablak busz által nyújtott szolgáltatások igénybevételére az alábbi ügytípusokban:

Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés

  • személyazonosító igazolvány (eSZIG) ügyintézés;
  • útlevél ügyintézés;
  • vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés;
  • elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje;
  • parkolási igazolvány ügyintézés (kérelmek átvétele);
  • lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés;
  • NEK adatlap (regisztráció);

Gépjármű-ügyintézés:

  • járművek forgalomba helyezése (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén);
  • járművek forgalomból történő kivonása;
  • jármű üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés;
  • közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képező adatok változtatása;
  • elveszett, eltulajdonított rendszámtábla (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok), forgalmi engedély, törzskönyv pótlása;
  • megrongálódott, forgalmi engedély, törzskönyv cseréje;
  • származás ellenőrzés iránti kérelmek átvétele.

Egyéb feladatok

  • adatszolgáltatás a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból, a járműnyilvántartásból, a vezetői engedéllyel kapcsolatban, illetve az előéleti pontrendszer nyilvántartásból (kérelmek átvétele, illetve az adatszolgáltatás teljesítése postai úton 8 napon belül);
  • adatletiltási kérelmek átvétele;
  • egyéni vállalkozói ügyek intézése;
  • ügyfélkapu regisztráció;
  • Rendelkezési Nyilvántartás szolgáltatásainak igénybevétele;
  • Telefonos Azonosítás szolgáltatás ügyfél-regisztráció;
  • Időszaki Értesítés Szolgáltatás igénylése.

Ajánlott hírek

Ajánlott
2017.október.05

Imre Zsolt hivatalvezető intézkedései között szinte elsőként a Dunakeszi Okmányiroda helyiségének komfortosabbá tétele szerepelt, mely az önkormányzat közreműködésével valósult meg a közelmúltban. 

Ajánlott
2019.június.04

Annak érdekében, hogy a lakosság első kézből tájékozódhasson a várost érintő ügyintézési kérdésekről, minden háztartásba eljuttattuk „Ügyintézés Dunakeszin – Szolgáltaó város” c. rövid, összefoglaló kiadványunkat, amely már online is elérhető.

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Építéshatóság ügyfélfogadása:

Hétfő 13:00 - 17:30
Szerda


08:00 - 12:00
13:00 - 16:00

Péntek 08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Új Széchenyi terv