Közérdekű

2019.09.13

Kormányablak busz a Dunakeszi Feszten

2019. szeptember 14. napján 10:00 – 18:00 óráig, a Katonadombon (Katonadomb utca – Liget utca sarkán) lehetőségük lesz a mobil kormányablak busz által nyújtott szolgáltatások igénybevételére az alábbi ügytípusokban:

Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés

  • személyazonosító igazolvány (eSZIG) ügyintézés;
  • útlevél ügyintézés;
  • vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés;
  • elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje;
  • parkolási igazolvány ügyintézés (kérelmek átvétele);
  • lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés;
  • NEK adatlap (regisztráció);

Gépjármű-ügyintézés:

  • járművek forgalomba helyezése (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén);
  • járművek forgalomból történő kivonása;
  • jármű üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés;
  • közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képező adatok változtatása;
  • elveszett, eltulajdonított rendszámtábla (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok), forgalmi engedély, törzskönyv pótlása;
  • megrongálódott, forgalmi engedély, törzskönyv cseréje;
  • származás ellenőrzés iránti kérelmek átvétele.

Egyéb feladatok

  • adatszolgáltatás a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból, a járműnyilvántartásból, a vezetői engedéllyel kapcsolatban, illetve az előéleti pontrendszer nyilvántartásból (kérelmek átvétele, illetve az adatszolgáltatás teljesítése postai úton 8 napon belül);
  • adatletiltási kérelmek átvétele;
  • egyéni vállalkozói ügyek intézése;
  • ügyfélkapu regisztráció;
  • Rendelkezési Nyilvántartás szolgáltatásainak igénybevétele;
  • Telefonos Azonosítás szolgáltatás ügyfél-regisztráció;
  • Időszaki Értesítés Szolgáltatás igénylése.

Ajánlott hírek

Ajánlott
2020.szeptember.22

A lakossági elégedettség érdekében Dunakeszi Város Önkormányzata Tuzson Bence országgyűlési képviselővel együttműködésben olyan újdonságot vezet be, amelynek köszönhetően újabb lehetőséget biztosítunk arra, hogy önök első kézből, hiteles forrásból tájékozódhassanak a várost érintő fejlesztésekről.

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

 

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

2020 március 1-jétől:

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

13:00-16:00
 

Péntek
(ügyfélszolgálat)

08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Széchenyi Terv Plusz

Új Széchenyi terv