Közérdekű

2017.08.25

Közétkeztetési tájékoztató

Tisztelt Szülők! A közétkeztetési feladat ellátásáért felelős Dunakeszi Óvodai és Humán Szolgáltató Központ és Könyvtár által 2017. szeptember 01. napjától bevezetésre kerül az általa működtetett bölcsődékben és iskolákban az étkezési jogosultságot ellenőrző kártyarendszer.

A rendszer kiépítését követően a közétkeztetésben részesülő gyermekek, valamint az általános- és középiskolás tanulók kizárólag az étkezési jogosultságukat igazoló, egyedi kóddal ellátott, első alkalommal térítésmentesen juttatott plasztikkártya használatával vehetnek részt az étkezésben.

A közétkeztetést igénybe vevők részére a nevükhöz rendelt, egyedi kóddal ellátott étkezési kártyák kerülnek átadásra.

A kártyákat személyesen a DÓHSZK épületének (Vasút u. 11.) I. emeletén lehet átvenni, az alábbi időpontokban:

 

  • 2017. augusztus 28.  9  órától -  18 óráig
  • 2017. augusztus 29.  8  órától -  18 óráig
  • 2017. augusztus 30.  8  órától -  18 óráig

 

A bölcsődések szüleinek saját intézményükben csoportosan adják át a kártyákat.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy – bármilyen időszakra vonatkozóan – étkezési díjhátralékkal rendelkezőket a rendszer automatikusan letiltja, így a közétkeztetésben nem vehetnek részt. A kellemetlenségek elkerülése érdekében kérjük, hogy 2017. augusztus 25-ig tartozásaikat rendezni szíveskedjenek.

 

DÓHSZK Étkezési csoport elérhetőségei:

Étkezéssel kapcsolatos ügyintézés: 06-70/6994970, etkezesmodositas@gmail.com

Hátralékkezelés: 06-30/7820320, szamlaegyenlegem@gmail.com


Kapcsolódó fájl
Tájékoztató a közétkeztetési kártya használatáról

Ajánlott hírek

Ajánlott
2020.július.09

Júniustól kiváltható a Dunakeszi Kártya, a városkártya használatával számos előnyt és kedvezményt élvezhetnek Dunakeszi állandó lakcímmel rendelkező lakosai.

Dunakeszi Önkormányzata a lakosság érdekeit folyamatosan szem előtt tartva vizsgálta a dunakesziek számára több szolgáltatást nyújtó városkártya bevezetését. Az  Önkormányzatnak sikerült kidolgozni egy olyan konstrukciót, melynek köszönhetően számos előnyben részesülnek a város lakosai. A városkártya azért készült, hogy az itt lakó dunakesziek érezzék: ebben a városban ők az elsők.

Ajánlott
2020.február.27

Az Önkormányzat a lakosság érdekeit szem előtt tartva alkotta meg a Dunakeszi kártya koncepcióját, amelynek köszönhetően számos előnyben részesülnek a dunakeszi lakosok.

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Tájékoztató közigazgatási leállásról.

A Polgármesteri Hivatal 2020.

augusztus 10-22 között zárva tart.

Nyitvatartás:

 

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Felhívjuk a figyelmet, hogy 

az építéshatósági ügyek

2020. március 1-jével a

Kormányhivatalhoz kerültek.

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

2020 március 1-jétől:

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

 

13:00-16:00
bejelentkezés:
foepitesz@dunakeszi.hu

Péntek
(ügyfélszolgálat)
08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Új Széchenyi terv