Közérdekű

2017.08.29

Kiegészítő információk az étkezési kártya bevezetéséről

Tisztelt Szülők! A DÓHSZK étkezési csoportja ezúton kéri Önöket, hogy amennyiben még nem indították el a gyermekétkeztetésben lévő díjhátralék rendezését, úgy azt hosszabbított ügyfélfogadás mellett tehetik meg:

  • 2017. augusztus 28. 9 órától - 18 óráig
  • 2017. augusztus 29. 8 órától - 18 óráig
  • 2017. augusztus 30. 8 órától - 18 óráig

Díjhátralék esetén ellátást csak abban az esetben kap a gyermek szeptembertől, amennyiben már tettek bármilyen lépést a hátralék rendezése érdekében (hátralék befizetése, részletfizetés igénylése, kapcsolatfelvétel az ügyintézővel, stb.).

Ha rendezés megkezdésére csak a fent megadott napok után kerül sor, abban az esetben az ellátás csak a rendezés megkezdése utáni második naptól biztosított, tekintettel arra, hogy az étkezési szolgáltató csak másnap fogadja a rendelést a gyermek étkezésére vonatkozóan (ha pl. hétfői napon veszi fel a kapcsolatot az ügyintézővel, akkor szerdán lesz ebéd, ill. tízórai és uzsonna is, ha ezt is kérnek).

A kizárólag kártyával működő rendszer már szeptembertől éles üzemmódban működik, azonban a kezdeti esetleges problémák kiküszöbölése érdekében párhuzamosan használatban lesz még a korábbi papíralapú visszaellenőrzés is. Októbertől kizárólag a kártyás alapú rendszer lesz használatban, addig van lehetőség arra, hogy mindenki rendezze tartozásait vagy tisztázza kérdéses nyitott egyenlegét.

Célunk a mai kor igényeit kielégítő, az ügyfeleket minél inkább kiszolgáló, megbízható, és a felelősségteljes, tisztességes szülők érdekeit védő működés kialakítása.

Együttműködésüket előre is köszönjük!

 


Ajánlott hírek

Ajánlott
2017.augusztus.25

Tisztelt Szülők! A közétkeztetési feladat ellátásáért felelős Dunakeszi Óvodai és Humán Szolgáltató Központ és Könyvtár által 2017. szeptember 01. napjától bevezetésre kerül az általa működtetett bölcsődékben és iskolákban az étkezési jogosultságot ellenőrző kártyarendszer.

Ajánlott
2017.augusztus.31

2017. szeptember 1-jén indul a PIAAC (Programme for the International Assessment of Adult Competencies – Nemzetközi Felnőtt Képesség- és Kompetenciamérési Program) felmérés Magyarországon, amelynek keretében 6000 felnőtt magyarországi lakos készség- és kompetenciaszintjét mérik fel a kérdezőbiztosok a Központi Statisztikai Hivatal megbízásából az elkövetkező 8 hónap alatt.

Ajánlott
2017.szeptember.05

Beköszöntött az ősz, s vele a hűvös időjárás. Ennek megfelelően téliesítik a dunakeszi strandot is, fürdőzni augusztus 31. után szigorúan tilos, ám ez nem jelenti azt, hogy nem lesz érdemes továbbra is a Duna-partra látogatni.

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

 

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Felhívjuk a figyelmet, hogy 

az építéshatósági ügyek

2020. március 1-jével a

Kormányhivatalhoz kerültek.

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

2020 március 1-jétől:

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

 

13:00-16:00
bejelentkezés:
foepitesz@dunakeszi.hu

Péntek
(ügyfélszolgálat)
08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Új Széchenyi terv