Közérdekű

2017.08.31

Elkészült az új, bővített menetrend

Mint arról már sokan értesültek, szeptember 4-én az új épületben kezdi meg az évet a Szent István Általános Iskola. Annak érdekében, hogy az iskolába-, illetve hazajutást megkönnyítsük, a szülői munkaközösség vezetőjével és az igazgató asszonnyal több egyeztetést folytatott az Önkormányzat a helyi közlekedés bővítéséről, átszervezéséről.

Az igények megvalósítása érdekében Dunakeszi Város Önkormányzata minden tőle telhetőt megtesz, ezért a Szent István Általános Iskola új épületéhez közlekedő busz menetrendjét úgy alakította ki, hogy a régi iskolaépület körzetében élő diákokat eljuttassa az új iskoláig.

Célunk, hogy a módosítás eredményeképpen a nulladik és az első órára is biztosítva legyen a gyermekek érkezése.

Az oda érkező buszok nagy része közvetlenül az iskola bejárata előtt fog megállni, az iskolát kiszolgáló szervízúton. A zökkenőmentes közlekedés érdekében szeptember 4-én, hétfőn a forgalmat a rendőrség és a polgárőrség fogja segíteni. Mivel az évnyitó napjának kérdése csak a napokban tisztázódott, ezért a menetrendet is csak most volt lehetőség véglegesíteni.

Az első, átmeneti időszakban rendszeresen figyelni fogjuk, hogy mi a valós igény az indulási/érkezési idők, valamint a járatszám tekintetében. Ez idő alatt három busznyi járatot biztosítunk, valamint átalakítjuk a menetrend szerinti járat rendjét.

A szeptember 4-től érvénybe lépő menetrend az alábbi letölthető dokumentumban érhető el.

 


Kapcsolódó fájl
Új helyi hétköznapi menetrend

Ajánlott hírek

Ajánlott
2020.június.05

Az Önkormányzat minden lehetséges módon igyekszik kielégíteni a lakossági igényeket, ennek köszönhetően 2020. június 15-től a jelenlegi körjáratos megoldás helyett csillagpontos rendszerben közlekednek majd a helyi buszok.

Ajánlott
2019.augusztus.26

2010 előtt egy helyi buszjárat közlekedett a városban. Az évek alatt még további két járattal bővült a városi buszok száma, ingyenessé vált a helyi tömegközlekedés, valamint az Auchan és Tesco áruházakkal együttműködve szintén járatokat indítottunk annak érdekében, hogy azon lakosok is eljussanak az üzletközpontokba, akik nem rendelkeznek autóval.

Ajánlott
2019.szeptember.13

2019. szeptember 14. napján 10:00 – 18:00 óráig, a Katonadombon (Katonadomb utca – Liget utca sarkán) lehetőségük lesz a mobil kormányablak busz által nyújtott szolgáltatások igénybevételére az alábbi ügytípusokban:

Ajánlott
2017.július.24

Számos ponton zajlanak a fejlesztések városunkban, melyek esetenként forgalomkorlátozással, zajjal járhatnak. Megértésüket, türelmüket ezúton is köszönjük!

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

 

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

2020 március 1-jétől:

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

13:00-16:00
 

Péntek
(ügyfélszolgálat)

08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Széchenyi Terv Plusz

Új Széchenyi terv