Közérdekű

2020.02.27

Hamarosan indul a Dunakeszi kártya!

Az Önkormányzat a lakosság érdekeit szem előtt tartva alkotta meg a Dunakeszi kártya koncepcióját, amelynek köszönhetően számos előnyben részesülnek a dunakeszi lakosok.

A Képviselő-testület egy új rendelettel megteremtette a jogi alapját a Dunakeszi Kártyának. Hamarosan indul a kártya kiváltásához szükséges regisztráció. A névre szóló Dunakeszi Kártyát a Dunakeszi App mobilalkalmazáson keresztül, vagy a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán lehet majd igényelni. A Dunakeszi Kártya plasztik és virtuális lehet, lehetőség van mindkét fajta igénylésére is. A kártya ügyfélszolgálati igénylése során lakcímkártya bemutatására van szükség. A  kártya mobil applikáción keresztüli, online igénylése  során  a lakcímkártya digitális másolatát szükséges feltölteni a rendszerbe.

A rövid regisztráció során lehetőség lesz kiválasztani, hogy digitális vagy plasztik kártyát igényelne, amely az elkészülést követően átvehető majd a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán, félfogadási időben.

Elsősorban arra buzdítunk mindenkit, hogy regisztráljon a Dunakeszi App-on keresztül, ugyanis ez a leggyorsabb, legkényelmesebb és nem utolsó sorban környezetkímélőbb módja annak, hogy kiélvezzék a kártya előnyeit, ráadásul a virtuális kártya díjmentes.

Aki mégis plasztik kártyát szeretne igényelni, annak előállítási költsége felnőtteknek 700 Ft., diákoknak és nyugdíjasoknak 300 Ft.

Miről szól a Dunakeszi kártya?

  • A dunakeszi lakosoknak a városi rendezvények a kártya bemutatásával továbbra is ingyenesek lesznek, hiszen célunk, hogy lakosainknak helyben biztosítsuk a kikapcsolódási lehetőségeket. Ezen felül egyéb kedvezményekre is lehet majd számítani a jövőben.

Ki igényelheti a kártyát?

  • Minden állandó dunakeszi lakcímmel rendelkező személy, személyigazolvány és lakcímkártya bemutatásával, vagy digitális másolatával.

Elektronikusan hogyan tudom majd igényelni?

  • Töltse le telefonjára Dunakeszi App mobilalkalmazást a Google Play-ből vagy AppStore-ból.

Amennyiben elektronikusan igénylem a kártyát, mindenképp szükség van a személyi igazolványom és lakcímkártya másolatára?

  • Igen, ugyanis minden kártya QR kóddal fog rendelkezni, egyénre szabva. Lakcímkártya nélkül sem a digitális, sem a plasztik kártya nem lesz hitelesítve. A hitelesítést követően a másolatok természetesen azonnal törlésre kerülnek.

Egy kártyát tudunk többen használni?

  • Nem, egy személy egy kártyát igényelhet az egyedi QR kód miatt. A beléptetésnél elektronikus rendszerrel ellenőrizve lesz a kártya, így egy kártyával egy napi karszalag vehető igénybe.

Meddig érvényes a kártya?

  • Az igényléstől számított 5 évig.

Melyik lesz az első rendezvény, ahol használhatom a kártyát?

  • Terveink szerint a május 1-i Városi Majálison debütál majd.

 


Ajánlott hírek

Ajánlott
2019.február.08

Januárban útjára indult a Dunakeszi App mobilalkalmazás, amely pár nap alatt a letöltési listák élére került. Amellett, hogy első kézből tájékozódhatnak a városunkat érintő fontos információkról, az applikáció segítségével – többek között - a kátyú bejelentés funkciójával is élhetnek a lakosok.

Ajánlott
2017.augusztus.25

Tisztelt Szülők! A közétkeztetési feladat ellátásáért felelős Dunakeszi Óvodai és Humán Szolgáltató Központ és Könyvtár által 2017. szeptember 01. napjától bevezetésre kerül az általa működtetett bölcsődékben és iskolákban az étkezési jogosultságot ellenőrző kártyarendszer.

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Engedélyek benyújtására: engedely@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

 

Nyitvatartás:

 

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Felhívjuk a figyelmet, hogy 

az építéshatósági ügyek

2020. március 1-jével a

Kormányhivatalhoz kerültek.

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

2020. június 3-án nem lesz

főépítészi ügyfélfogadás!

2020 március 1-jétől:

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

 

13:00-16:00
bejelentkezés:
foepitesz@dunakeszi.hu

Péntek
(ügyfélszolgálat)
08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Új Széchenyi terv