Közérdekű

2020.02.27

Hamarosan indul a Dunakeszi kártya!

Az Önkormányzat a lakosság érdekeit szem előtt tartva alkotta meg a Dunakeszi kártya koncepcióját, amelynek köszönhetően számos előnyben részesülnek a dunakeszi lakosok.

A Képviselő-testület egy új rendelettel megteremtette a jogi alapját a Dunakeszi Kártyának. Hamarosan indul a kártya kiváltásához szükséges regisztráció. A névre szóló Dunakeszi Kártyát a Dunakeszi App mobilalkalmazáson keresztül, vagy a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán lehet majd igényelni. A Dunakeszi Kártya plasztik és virtuális lehet, lehetőség van mindkét fajta igénylésére is. A kártya ügyfélszolgálati igénylése során lakcímkártya bemutatására van szükség. A  kártya mobil applikáción keresztüli, online igénylése  során  a lakcímkártya digitális másolatát szükséges feltölteni a rendszerbe.

A rövid regisztráció során lehetőség lesz kiválasztani, hogy digitális vagy plasztik kártyát igényelne, amely az elkészülést követően átvehető majd a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán, félfogadási időben.

Elsősorban arra buzdítunk mindenkit, hogy regisztráljon a Dunakeszi App-on keresztül, ugyanis ez a leggyorsabb, legkényelmesebb és nem utolsó sorban környezetkímélőbb módja annak, hogy kiélvezzék a kártya előnyeit, ráadásul a virtuális kártya díjmentes.

Aki mégis plasztik kártyát szeretne igényelni, annak előállítási költsége felnőtteknek 700 Ft., diákoknak és nyugdíjasoknak 300 Ft.

Miről szól a Dunakeszi kártya?

  • A dunakeszi lakosoknak a városi rendezvények a kártya bemutatásával továbbra is ingyenesek lesznek, hiszen célunk, hogy lakosainknak helyben biztosítsuk a kikapcsolódási lehetőségeket. Ezen felül egyéb kedvezményekre is lehet majd számítani a jövőben.

Ki igényelheti a kártyát?

  • Minden állandó dunakeszi lakcímmel rendelkező személy, személyigazolvány és lakcímkártya bemutatásával, vagy digitális másolatával.

Elektronikusan hogyan tudom majd igényelni?

  • Töltse le telefonjára Dunakeszi App mobilalkalmazást a Google Play-ből vagy AppStore-ból.

Amennyiben elektronikusan igénylem a kártyát, mindenképp szükség van a személyi igazolványom és lakcímkártya másolatára?

  • Igen, ugyanis minden kártya QR kóddal fog rendelkezni, egyénre szabva. Lakcímkártya nélkül sem a digitális, sem a plasztik kártya nem lesz hitelesítve. A hitelesítést követően a másolatok természetesen azonnal törlésre kerülnek.

Egy kártyát tudunk többen használni?

  • Nem, egy személy egy kártyát igényelhet az egyedi QR kód miatt. A beléptetésnél elektronikus rendszerrel ellenőrizve lesz a kártya, így egy kártyával egy napi karszalag vehető igénybe.

Meddig érvényes a kártya?

  • Az igényléstől számított 5 évig.

Melyik lesz az első rendezvény, ahol használhatom a kártyát?

  • Terveink szerint a május 1-i Városi Majálison debütál majd.

 


Ajánlott hírek

Ajánlott
2018.április.25

Amikor 2010-ben életre hívtuk a Dunakeszi, a Mi városunk közösségépítő programunkat, nem gondoltuk, hogy pár év elteltétel ilyen nagy sikere lesz, mindenki kívülről fújja a szlogent, és büszkén vallja, ő bizony Dunakeszin lakik!

Ajánlott
2019.szeptember.13

2019. szeptember 14. napján 10:00 – 18:00 óráig, a Katonadombon (Katonadomb utca – Liget utca sarkán) lehetőségük lesz a mobil kormányablak busz által nyújtott szolgáltatások igénybevételére az alábbi ügytípusokban:

Ajánlott
2018.január.11

Több helyi adó tekintetében közeleg az első féléves adó fizetési határideje, amely március 15. A lakosság legnagyobb részét érintő ilyen típusú adók az építményadó, gépjármű (teljesítményadó), illetve a helyi iparűzési adó. A február hónapban kipostázásra kerülő határozatok, illetve értesítők kézhez vételét követően indul meg a nagyobb ügyfélforgalom a Polgármesteri Hivatalban.

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

2022. december 22-tól

2023. január 8-ig terjedő

időszak munkanapjaira a

Polgármesteri Hivatalban

az ügyfélfogadás szünetel.

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

2020 március 1-jétől:

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

13:00-16:00
 

Péntek
(ügyfélszolgálat)

08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Széchenyi Terv Plusz

Új Széchenyi terv