Közérdekű

2017.09.15

Új szolgáltatás a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán

Újabb szolgáltatással bővült a Dunakeszi Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálata - az ügyfelek már az online időpontfoglalás lehetőségével is élhetnek.

Dunakeszi Város Önkormányzata rendkívül elkötelezett amellett, hogy Városunk lakossága számára a lehető legmagasabb szintű szolgáltatásokat biztosítsa. Ennek érdekében alakult meg idén januárban a Polgármesteri Hivatal korszerű ügyfélszolgálata, ahol egy helyen intézhetnek a lakosok minden, az önkormányzat hatáskörébe tartozó ügyet.

A szolgáltatás színvonalát is igyekeznek folyamatosan bővíteni: az ingyenes Wifi, a bankkártyás fizetési lehetőség és az online is elérhető ügyleírások, nyomtatványok, valamint az E-adó rendszerének bevezetése után immáron az online időpontfoglalás lehetőségével is élhetnek az ügyeiket intézők.

Az előre, online foglalt időpontnak köszönhetően

  • gyorsabb az ügyintézés,
  • nem kell várakozni, ezért az ügyeket még hatékonyabban, kiszámítható időn belül lehet elintézni
  • ráadásul bárhol, bármikor lehet időpontot foglalni, akár otthon, este 10-kor a kanapén ülve is.

 

Az időpontfoglaló-rendszer az alábbi linken érhető el: http://dunakeszi.hu/ugyintezes_idopontfoglalo

 

 


Ajánlott hírek

Ajánlott
2017.július.24

Ezúton értesítjük a Tisztelt Lakosságot, hogy Dunakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete, 2017. augusztus 7-től 2017. augusztus 18-ig terjedő időszak munkanapjaira a Polgármesteri Hivatalban igazgatási szünetet rendelt el, amely időszak alatt az ügyfélfogadás szünetel.

Ajánlott
2022.január.05

Adóügyintézés, anyakönyvezés, jogi és közterületi ügyek intézése, a vagyongazdálkodás területe, városüzemeltetéssel kapcsolatos esetek megoldása, Dunakeszi Kártya kiadása és még a Sajdik Ferenc állandó kiállítás felügyelete is a minap 5. születésnapját betöltő ügyfélszolgálat feladata.

Ajánlott
2019.június.04

Annak érdekében, hogy a lakosság első kézből tájékozódhasson a várost érintő ügyintézési kérdésekről, minden háztartásba eljuttattuk „Ügyintézés Dunakeszin – Szolgáltaó város” c. rövid, összefoglaló kiadványunkat, amely már online is elérhető.

Ajánlott
2017.június.29

Számos panasz érkezett az elmúlt hónapokban Dunakeszi Város Önkormányzatához a közintézmények parkolóinak rendszerével kapcsolatban, ugyanis páran rendszeresen P+R parkolóként használják például a Szakorvosi Rendelőintézet parkolóját.

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

 

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

2020 március 1-jétől:

 

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

13:00-16:00
 

Péntek
(ügyfélszolgálat)

08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Széchenyi Terv Plusz

Új Széchenyi terv