Koronavírus

2020.04.27

Lakossági tájékoztató a központi orvosi ügyelet működési rendjéről

Az orvosi ügyeleti ellátás az egészségügyi alapellátás szerves részét képezi, jellemzően a háziorvosi sürgősségi feladatok rendelési időn túli, illetve hétvégi ellátására szerveződik.

A fentiek értelmében az ügyeleti ellátásra és a háziorvosi ellátásra vonatkozó egészségügyi hatósági szabályok vonatkoznak a járvány idején, melyek értelmében légúti tünetekkel rendelkező páciensek személyes kontaktus útján történő ellátására az ügyeleti ellátás során sincs lehetőség. A korlátozó szabályokra azért van szükség, mert a nemzetközi statisztikai adatok alapján az egészségügyi dolgozók vannak kitéve leginkább a megfertőződés kockázatának, másrészről pedig fertőző gócként a betegséget továbbadhatják másoknak is.

Arra kérjük önöket, hogy amennyiben légúti panaszaik vannak (láz, köhögés, torokfájás, orrfolyás, végtag és fejfájás) az ügyeleti rendelőben történő megjelenés, házhoz történő hívás előtt minden esetben telefonon keressék az orvosi ügyelet kollégáit, akik távkonzultáció útján próbálnak meg a segítségükre lenni. Vény nélkül kapható készítmények beszedését követően nem szűnő panaszok, állapotrosszabbodás esetén a hatályban lévő eljárásrendnek megfelelően értesítik az Országos Mentőszolgálat egységeit. Természetesen a nem légúti panaszokkal rendelkező betegek ellátása a megszokott rendben biztosított.

A közelmúltban az ügyeleti váróhelyiségben felszereltek érintésmentes automata kézfertőtlenítő adagolót, melyet kérjük, minden esetben használjanak az ellátás megkezdése előtt, illetve azt követően is. Az ellátásra lehetőség szerint sebészeti, vagy mosható maszkban érkezzenek. Amennyiben ilyen nem áll rendelkezésükre kérjenek a rendelőben dolgozó munkatársaktól az ellátás megkezdését megelőzően.

Kérjük, hogy minden esetben, mielőtt az ügyelethez fordulnának ellátásért, keressék az orvosi rendelőben dolgozókat az ügyelet telefonszámán.

Háziorvosi ügyelet ellátás helye: Dunakeszi, Liget utca 40.
Háziorvosi ügyelet telefonszáma: +36 27 341 902
Ideje: Hétköznap 18.00-tól másnap reggel 08.00-ig, hétvégén, munkaszüneti és ünnepnapokon 08.00-tól másnap reggel 08.00-ig

Az előzetes telefonos konzultáció egyfajta előszűrésként is funkcionál, másrészről pedig igyekeznek úgy ütemezni az ellátást, hogy a lehető legkisebb mértékre csökkenjen a váróhelyiségben eltöltendő idő.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!


Ajánlott hírek

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Tájékoztató közigazgatási leállásról.

A Polgármesteri Hivatal 2020.

augusztus 10-22 között zárva tart.

Nyitvatartás:

 

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Felhívjuk a figyelmet, hogy 

az építéshatósági ügyek

2020. március 1-jével a

Kormányhivatalhoz kerültek.

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

2020 március 1-jétől:

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

 

13:00-16:00
bejelentkezés:
foepitesz@dunakeszi.hu

Péntek
(ügyfélszolgálat)
08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Új Széchenyi terv