Közérdekű

2020.07.22

Városi lakossági konzultációt indítunk!

Kérjük ossza meg tapasztalatát az átalakult buszközlekedésről

Dunakeszi Város Önkormányzata tavaly ősszel újragondolta a tömegközlekedést, és teljesen új alapokra helyezte. Folyamatosan szem előtt tartjuk a közlekedés fejlesztését és minden lehetséges módon igyekszünk kielégíteni a lakossági igényeket, hogy a napi élet könnyebbé, biztonságosabbá váljon. 2020. június 15-től csillagpontos rendszerben közlekednek a helyi buszok.

A buszjáratok teljes átalakításával elsősorban a lakosság igényeinek kívántunk megfelelni, mivel sok visszajelzést érkezett a vonatokhoz való csatlakozás bonyodalmairól. A tervezési szakaszban online konzultáció indult, a beérkezett igények és válaszok alapján alakult ki az új menetrend. Az erős Budapestre menő forgalom miatt, a lakosság a reggeli és délutáni órákban sűrűbb járatokat szeretett volna a vasút irányába, azonban a régi hosszú körjáratok menetidejét nem lehetett a vasúti mentrendhez igazítani.

A városvezetés megvizsgálta a helyzetet és arra jutottak, hogy csak teljes átalakítással, más szemléletmóddal teljesíthető az igény. A hangsúly reggeli csúcsidőszakra került, így az új helyi buszmenetrend a vasúti menetrendhez igazodik. A járatok sűrűsödtek, fixen, félóránként, kiszámíthatóbb és rövidebb menetidővel járnak a buszok, amely könnyen megjegyezhetővé teszi a járatok idejét, melynek következtében hosszú távon csökkenhet városunkban az autós forgalom és a P+R parkolók terheltsége is.

Továbbra is kiemelten fontos számunkra a lakosság véleménye, így a menetrend indulását követően a lakosság bevonásával most ismét egy újabb konzultációt indítunk. Az új csillagpontos rendszerű buszjáratok mindennap tapasztalt és jogos visszajelzések figyelembe vételével igyekszik kielégíteni a lakossági igényeket, hogy a közlekedők számára a lehető legelőnyösebb menetrendet alakíthassuk ki.

Kérjük, ossza meg tapasztalatait és esetleges nehézségeit! Továbbra is folyamatosan várjuk véleményét 2020. július 31-ig a menetrend@dunakeszi.hu e-mailen, vagy postán Dunakeszi Város Polgármesteri Hivatala 2120 Dunakeszi, Fő út 25. címen.

Minden sikerünk alapja, hogy közösen gondolkodunk, és együtt cselekszünk. Ha egy közösség tud együtt tervezni, együtt dolgozni, ha képes összefogni, akkor képes elérni bármit.

Véleménye fontos számunkra, köszönjük visszajelzését!


Ajánlott hírek

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

 

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Felhívjuk a figyelmet, hogy 

az építéshatósági ügyek

2020. március 1-jével a

Kormányhivatalhoz kerültek.

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

2020 március 1-jétől:

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

 

13:00-16:00
bejelentkezés:
foepitesz@dunakeszi.hu

Péntek
(ügyfélszolgálat)
08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Új Széchenyi terv