Közérdekű

2020.07.07

Konzultáció a gyermekorvosokkal és oktatási, nevelési intézményekkel

Dióssi Csaba polgármester konzultációra hívta a dunakeszi gyermekorvosokat és a bölcsődék, óvodák, iskolák vezetőit az ügyben, hogy a gyerekeknek ne kelljen külön igazolást vinni az intézményekbe arról, hogy egészségesek.  

Az oktatási, nevelés intézmények részéről igény van olyan igazolásra, amely nem csak a gyermek távollétének okát és napjait, hanem az egészségét is igazolja. A gyermekorvosok nem tartják indokoltnak azokat az eseteket, amikor a gyerek elmegy, megvizsgálják, majd amikor meggyógyul vagy már nem produkál tünetet újra vissza kell menni az orvoshoz, hogy kiállítson egy olyan igazolást, miszerint egészséges, közösségbe mehet.

Természetesen az óvodáknak és iskoláknak törvény által előírt kötelessége, hogy a gyermek hiányzásának napjait igazolják, ami pedig a szülő kötelessége. A konzultáció célja a közös nézőpont megtalálása volt az orvosok és az intézmények között. A beszélgetés során azt próbáltuk kivédeni, hogy egészséges gyermeknek ne kelljen elmennie igazolásért.

A résztvevőknek sikerült megegyezniük, hogy az általános, hiányzást igazoló papíron túl nem szükséges igazolni azt, ha a gyermek egészséges. Nagy terhet veszünk le így a dunakeszi gyermekorvosok és a szülők válláról. Ezúton kérem a tisztelt szülőket, hogy amennyiben azt tapasztalják, hogy gyermekük beteg, vagy még nem gyógyult meg teljesen, közösségbe ne vigyék, haladéktalanul keressék fel az orvosukat!” – olvasható Dióssi Csaba polgármester közösségi oldalán.


Ajánlott hírek

Ajánlott
2019.december.03

Tisztelt Szülők! Az iskoláktól és óvodáktól, valamint a lakosságtól érkező jelzés alapján ezúton kérjük mindazokat, akik autóval viszik gyermekeiket az oktatási-nevelési intézményekbe, hogy addig is, amíg a gyermektől elbúcsúznak az intézmény előtt, állítsák le az autó motorját, hogy az érkezők és a környező lakosság minél kevesebb ideig legyen kitéve a kipufugógáz káros hatásainak.

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

 

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Felhívjuk a figyelmet, hogy 

az építéshatósági ügyek

2020. március 1-jével a

Kormányhivatalhoz kerültek.

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

2020 március 1-jétől:

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

 

13:00-16:00
bejelentkezés:
foepitesz@dunakeszi.hu

Péntek
(ügyfélszolgálat)
08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Új Széchenyi terv