COVID19

2021.03.19

Már elektronikusan is igényelhető a védettségi igazolvány

Azok is igényelhetnek védettségi igazolványt, akik átestek a koronavírus fertőzésen.

A www.magyarorszag.hu weboldalon elektronikusan is benyújtható a védettségi igazolvány cseréje, pótlása iránti kérelem, valamint az ellenanyag-vizsgálaton alapuló védettségi igazolvány iránti kérelem.

A kérelmeket az alábbi linkekre kattintva indíthatja el:

Ellenanyag-vizsgálaton alapuló védettségi igazolvány kiállítása

Az ellenanyag-vizsgálaton alapuló védettségi igazolvány igényléséhez olyan, az egészségügyi szolgáltató által kiállított leletre van szükség, amelyen szerepel, hogy „az igénylő szervezetében a koronavírus elleni ellenanyag jelen van.”
A négy hónapig érvényes igazolvány 
kiállításának díja 3000 forint, melyet átutalással lehet kifizetni.

Védettségi igazolvány cseréje, pótlása

Fontos!

Aki megkapta a védőoltást, annak nem kell külön igényelnie az igazolványt, mert azt az állam hivatalból kipostázza.

Igénylésre csak az igazolvány cseréje, pótlása esetében van szükség, illetve az ellenanyag-vizsgálaton alapuló védettség igazolásához.

Amennyiben valaki jogosult a védettségi igazolványra, de azt az oltást vagy az igénylést követően nem kapta meg, illetve egyéb bejelentést kíván tenni az igazolvánnyal kapcsolatban, azt az alábbi, szintén elektronikusan elküldhető űrlapon teheti meg.

Bővebb információkért látogasson el a magyaroszag.hu oldalra.


Ajánlott hírek

Ajánlott
2021.március.05

A dunakeszi háziorvosok az alábbi tájékoztatót juttatták el az önkormányzat részére, hogy tájékoztatni tudjuk a lakosságot az átoltottság valós mértékéről, a beoltás menetéről, a járás és városunk szintjén végzett szervezőmunkáról, amely el fogja Önökhöz juttatni a megfelelő vakcinát. A tájékoztatót változtatás nélkül közöljük.

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

 

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Felhívjuk a figyelmet, hogy 

az építéshatósági ügyek

2020. március 1-jével a

Kormányhivatalhoz kerültek.

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

 

2020 március 1-jétől:

 

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

 

13:00-16:00
bejelentkezés:
foepitesz@dunakeszi.hu

Péntek
(ügyfélszolgálat)

08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Új Széchenyi terv