Zöld Dunakeszi

2021.10.13

Nyit a speciális hulladékgyűjtő pont

Szombaton nyit az ÖKO-udvar, ahová évközben is le lehet adni többek között a lakossági elektronikai- és veszélyeshulladékokat, csomagolóanyagokat, abroncsokat...

Tájékoztatjuk a tisztelt lakosságot, hogy 2021. október 16-án nyílik meg a Dunakeszi Közüzemi Nonprofit Kft. Alagú úti telephelyén (volt Sweet Point) az ÖKO-udvar. Itt egész évben, heti két alkalommal lehetőség van a háztartásokban felgyülemlett, a kommunális és lom kategóriában nem tartozó hulladékok leadására.

Amit átvesznek:

  • műanyag csomagolási hulladék
  • PET palackok, műanyag flakonok, nejlon fóliák
  • EPS (hungarocell) csomagolóanyag
  • műszaki cikkek védőcsomagolása
  • vegyes papír
  • háztartásban képződő tiszta papír hulladék, italos karton (tetrapak)
  • fém csomagolási hulladék
  • konzerves, sörös, üdítős fém dobozok
  • vegyes öblösüveg hulladék
  • tiszta italos és befőttesüvegek, egyéb öblösüveg hulladékok
  • síküveg, üvegtáblák, üvegezett nyílászárók (teliüveges ajtó, ablak)
  • elemek, akkumulátorok, szárazelemek, kisakkumulátorok, gépjármű indító akkumulátorok
  • elektronikai hulladékok
  • háztartási elektronikai eszközök (tv, számítógép, telefon, stb.), elektromos gépek, berendezések (hűtőszekrény, mosógép, egyéb elektromos háztartási és kerti gépek)
  • fénycső, világítótest, izzó, minden világítótest
  • étolaj étkezési zsiradék és göngyölege
  • használt konyhai étolaj és flakonja
  • fáradt olaj és göngyölege
  • használt gépjármű olajok és azok csomagolása
  • festékhulladék és göngyölege
  • maradék festékek, lakkok ragasztók és azok maradékával szennyezett flakonok, dobozok
  • használt gumiabroncs
  • kerékpár

A leadáshoz lakcímkártya, személyi igazolvány bemutatása, és a közszolgáltatási díj megfizetését igazoló csekkszelvény, vagy átutalási igazolás (nyomtatott, sms, E-mail), társasházi lakos esetében közös képviselői igazolás (közös költség befizetését igazoló dokumentum) szükséges!

Gazdasági társaságot a gyűjtőpont térítés ellenében sem fogad!

A Dunakeszi Közüzemi Nonprofit Kft. honlapján előzetes regisztrációra is lehetőség van. A telephelyen egyszerre két lakos lehet bent, és ha esetlegesen sor alakul ki, a regisztráltak előnyt élveznek. Amint felszabadul egy leadó pont, a foglalt időpontot követő első szabad helyre beengedik a regisztráltakat. Ehhez szükséges a foglalt időpontra vonatkozó visszaigazoló email.

További részletek a csatolt mellékletben vagy a Dunakeszi Közüzemi Nonprofit Kft. honlapján.


Kapcsolódó fájl
Hulladékudvar használatának szabályzata

Ajánlott hírek

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

 

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

 

2020 március 1-jétől:

 

 

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

 

13:00-16:00
bejelentkezés:
foepitesz@dunakeszi.hu

Péntek
(ügyfélszolgálat)

08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Új Széchenyi terv