Közérdekű

2022.01.05

5 éves lett a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálata

Adóügyintézés, anyakönyvezés, jogi és közterületi ügyek intézése, a vagyongazdálkodás területe, városüzemeltetéssel kapcsolatos esetek megoldása, Dunakeszi Kártya kiadása és még a Sajdik Ferenc állandó kiállítás felügyelete is a minap 5. születésnapját betöltő ügyfélszolgálat feladata.

Többtízezer dunakeszi és környékbeli lakos fordult meg a Dunakeszi Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán az elmúlt öt évben, a korábbi, irodák közti bolyongás már csak halvány emlék. A 12000 helyszíni ügyintézés mellett 2021-ben is több mint 25.000 telefonhívást, valamint 5000-nél is több e-mailt fogadtak. Egy úgynevezett monitorozó program segítségével kinyert számok alapján az Ügyfélszolgálat fennállása óta 76200 ügyfelet fogadott, 150.000-et is meghaladja a beérkező telefonok száma, míg az utóbbi 3 évben az e-mailes kapcsolatfelvételre csaknem 24.000 alkalommal volt példa.

Sokszor elegendő az online ügyintézés, így a 2020-ban útjára indított, de 2021-ben megerősített Dunakeszi Kártya igénylés esetében is, amelyben előző évben csaknem 11.000 darabot váltottak ki a dunakeszi lakcímkártyával rendelkező helybéliek. „Már a júliusi repülős hétvégére is többezren igényeltek Dunakeszi Kártyát, de a szeptemberi Dunakeszi Feszt előtti hetek szinte csak ennek kiváltásáról szóltak. Ám miután a Kormány 2021-től eltörölte az ügyintézésekhez köthető illetékfizetési kötelezettséget, rengeteg adminisztrációs terhet vettek le a vállunkról, így gördülékenyebbé váltak az ügyintézések” – részletezte Laczkó Szilvia, a Lakosságszolgálati Osztály vezetője. Polgármesteri kezdeményezésre 2021 tavaszán  a COVID19 információs telefonvonal is elindult, amelyen oltással, oltakozással kapcsolatos kérdésekre kaphattak választ az állampolgárok.

Tapasztalataik szerint anyakönyvi ügyek intézése végett, vagy adózással kapcsolatos kérdésekkel, problémákkal keresik fel őket a dunakesziek. Mint Laczkó Szilvia elmondta, utóbbiak esetében megnövekedett az átlag kiszolgálási idő, mert főként régebbi adózási kérdések tisztázása miatt keresik fel a munkatársakat.

De az eddig említett feladatokon kívül hozzájuk tartozik a három hónappal ezelőtt megnyílt Sajdik Ferenc állandó kiállítás felügyelet is, valamint a logózott termékek, városi kiadványok értékesítése. A kiállítás megkönnyíti a várakozási időt, a frekventált helyszínnek köszönhetően többezren látták már.

A jövőbeni terveket tekintve telefonos azonosító rendszer bevezetése szerepel a rövidtávú célok között, amely a lakosság adózási ügyeinek védelmét és az ügyintéző munkáját is segíteni fogja.


Ajánlott hírek

Ajánlott
2019.június.04

Annak érdekében, hogy a lakosság első kézből tájékozódhasson a várost érintő ügyintézési kérdésekről, minden háztartásba eljuttattuk „Ügyintézés Dunakeszin – Szolgáltaó város” c. rövid, összefoglaló kiadványunkat, amely már online is elérhető.

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

 

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

2020 március 1-jétől:

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

13:00-16:00
 

Péntek
(ügyfélszolgálat)

08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Új Széchenyi terv