Közérdekű

2017.12.14

Újabb döntés a Dunakeszi Szakorvosi Rendelőintézet épületének felújítása céljából benyújtott pályázatról

A képviselő-testület korábban arról döntött, hogy a Dunakeszi Egészségügyi és Szociális Nonprofit Kft. pályázatot nyújtson be az Egészséges Budapest Program által meghirdetett projektre 1,2 milliárd forint + ÁFA összegben. A határozat meghozása óta lehetőség adódott egy magasabb összegű támogatás elnyerésére, új elemek beemelésével. A teljes körű felújítás az alábbiakat tartalmazná:

  • Teljes belső felújítás, átalakítás 760,9 millió Ft
  • Tetőtér beépítése 205,3 millió Ft
  • Lift cseréje, két új lift építése 71,1 millió Ft
  • Napelemes rendszer telepítése 152,4 millió Ft
  • Pszichiátriai épület építése 117,9 millió Ft
  • Tüdőgondozó telephely beköltöztetése – nem kerül plusz költségbe
  • Diagnosztikai eszközök cseréje, beszerzése 160,3 millió Ft
  • Parkoló építése 269,9 millió Ft

Így, a korábbi 1,2 milliárd forint + ÁFA összegről 1,3 milliárd forint + ÁFA összegre növekedett az igényelt támogatás, melyhez Dunakeszi Város Önkormányzatának bruttó 191,4 millió forint önerőt kell biztosítani.

Az Egészséges Budapest Program pályázat esetleges elnyerésével minden eddiginél nagyobb energetikai korszerűsítésre kerülhetne sor, és lehetőség nyílhat a Dunakeszi Szakrendelő épületének teljes körű belső korszerűsítésére és felújítására, amivel modern, a változó igényekhez jól alkalmazkodó infrastrukturális környezet kerülhetne kialakításra.


Ajánlott hírek

Ajánlott
2019.november.01

"Tisztelt Betegeink !
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. november 04-én (hétfőn) a Szakorvosi Rendelőintézet hátsó udvarán egy -a felújításhoz szükséges- darut állítanak össze és helyeznek üzembe. Az előbbiekben leírt munkálatok ideje alatt a Szakorvosi Rendelőintézet parkolóját lezárják, így azt használni nem lehet.
A kellemetlenségért szíves megértésüket és türelmüket kérjük!"

Kérjük, osszák meg, hogy minél többen értesülhessenek róla. 

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

 

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Felhívjuk a figyelmet, hogy 

az építéshatósági ügyek

2020. március 1-jével a

Kormányhivatalhoz kerültek.

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

Tájékoztatjuk a kedves ügyfeleket,

hogy Passa Gábor főépítész 2021.

január 20-án és 27-én személyesen

nem tart ügyfélfogadást, csak a

kolléganői tartanak ügyfélfogadást.

2020 március 1-jétől:

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

 

13:00-16:00
bejelentkezés:
foepitesz@dunakeszi.hu

Péntek
(ügyfélszolgálat)

08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Új Széchenyi terv