Közérdekű

2018.01.05

Elektronikus ügyintézés a kormányhivataloknál és járási hivataloknál

2018. január 1. napjától számos jogszabályi változás, újítás segíti a kormányhivatallal kapcsolatba kerülő ügyfeleket abban, hogy gyorsabban és egyszerűbben intézhessék ügyeiket.

 

A változások közül az egyik legjelentősebb, hogy a kormányhivatalok és járási hivatalok az idei évtől kötelesek biztosítani az ügyfelek számára az elektronikus ügyintézést. Ez azt jelenti, hogy az elektronikus ügyintézési felületen szereplő ügyfajták esetében az állampolgárok ügyintézésük során választhatják a teljes elektronikus kapcsolattartást a hatóságokkal. A megújult magyarország.hu oldalon keresztül érhető el 2018. január 1-jétől az a központi elektronikus ügyintézési szolgáltatás, amelyhez az ország valamennyi kormányhivatala csatlakozott. Az ügyfelek ügyindító kérelmeiket elektronikus űrlapon - személyes ügyfélkapujukon keresztül – juttathatják el a hivatalokhoz. Míg a természetes személy ügyfelek számára az elektronikus ügyintézés csak választható forma, a gazdálkodó szervezetek számára idén már kötelező a Cégkapu használata. A jogi képviselők számára szintén törvényi kötelezettség az elektronikus ügyintézés.


Ajánlott hírek

Ajánlott
2018.március.30

Március 29-én sor került a városi kitüntetések és díjak átadására az ünnepi testületi ülés keretein belül a VOKE József Attila Művelődési Központban. Büszkék vagyunk díjazottainkra, akik nap mint nap Dunakesziért tevékenykednek. 

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

December 2-án 12 órától nincs

anyakönyvi ügyintézés.

Megértésüket köszönjük!

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

 

2020 március 1-jétől:

 

 

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

 

13:00-16:00
bejelentkezés:
foepitesz@dunakeszi.hu

Péntek
(ügyfélszolgálat)

08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Új Széchenyi terv