Közérdekű

2018.01.11

Intézze könnyen és gyorsan adóügyeit!

Több helyi adó tekintetében közeleg az első féléves adó fizetési határideje, amely március 15. A lakosság legnagyobb részét érintő ilyen típusú adók az építményadó, gépjármű (teljesítményadó), illetve a helyi iparűzési adó. A február hónapban kipostázásra kerülő határozatok, illetve értesítők kézhez vételét követően indul meg a nagyobb ügyfélforgalom a Polgármesteri Hivatalban.

Fontos és lényeges kérdés számunkra, hogy az adózóink kiszolgálása gyors, hatékony és ügyfélbarát módon történjen. Az önkormányzati adóhatóság akadálymentesített és felújított ügyfélszolgálati helyiségében a Fő út 25. szám alatt várja az adózókat. 2017. január 1-től megnövekedett ügyfélfogadási idővel, a hét minden napján fogadjuk Önöket, ha adóügyeiket személyesen kívánják intézni. Lehetőség van bankkártyás fizetési lehetőségre is, felgyorsítva ezzel egyes adóügyek intézését. Ügyfélhívó rendszer segíti az Önök számára kényelmes és gyors ügyintézést. Az internet segítségével több hétre előre online foglalhatnak időpontot, ezzel is csökkentve a várakozási időt.

A felmerülő kérdések gyorsabb tisztázása érdekében a város honlapján a http://dunakeszi.hu/ugyintezes_gyik oldalon számos kérdésre már előre megfogalmazott válaszokat találhat az adózó.

Dunakeszi Város Önkormányzatának célja pedig, hogy minden területen a lehető legjobb szolgáltatást biztosítsa a lakosság számára, ezért alkotta meg az elektronikus adóbevallás lehetőségét. Az E-adónak köszönhetően Ön kényelmesen, áttekinthetően, elektronikus úton, akár otthonából is intézheti adóügyeit. Az önkormányzati adóhatóság telefonon történő megkeresése esetén minden érdeklődőnek csak általános tájékoztatást adhat az adókötelezettségeket és az eljárási szabályokat illetően, azonban folyószámla adatokat (hátralék, túlfizetés összegét) nem adhat meg.

Dunakeszi elektronikus adó rendszere a www.dunakeszi.eado.hu érhető el. Az adózói adatok megtekintésének, az elektronikus ügyintézésnek feltétele az Ügyfélkapus regisztráció.

További kérdés esetén, az elektronikus adóügyintézés kapcsán felmerült problémáival forduljanak bizalommal a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatához az ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu e-mail címen vagy a 27-542-800-as telefonszámon.

Bővebb információkért kérjük, olvassa el a hírhez alább csatolt dokumentumot.


Kapcsolódó fájl
Adóügyekkel kapcsolatos bővebb információk

Ajánlott hírek

Ajánlott
2018.június.19

Dunakeszi Polgármesteri Hivatala bővítette szolgáltatásait, így ezentúl a lakosok részére elektronikus ügyintézést tesz lehetővé.

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

 

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

2020 március 1-jétől:

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

13:00-16:00
 

Péntek
(ügyfélszolgálat)

08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Széchenyi Terv Plusz

Új Széchenyi terv