Közérdekű

2018.01.18

Boldog születésnapot, ügyfélszolgálat!

Már egy éve, hogy útjára indult a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálata.

A nagyvállalatok mintájára a tavalyi évben sikeresen megvalósítottuk a többcsatornás ügyfélszolgálatot és a háttér irodák rendszerét. Már személyesen, telefonon és e-mailben is tudunk segítséget nyújtani a hozzánk fordulóknak . Nem csupán a környezet újult meg, hanem az ügyintézési folyamatok is átszerveződtek – 2017 óta minden önkormányzati ügyet egy helyen intézhet, legyen szó adóról, építési engedélyről, vagy szociális támogatásról.

Az ügyfélszolgálat fő erényei:

  • Akadálymentes megközelítés
  • Családbarát környezet
  • Vámos Robi rajzaival díszített vidám gyereksarok
  • Ügyfélközpontú, segítőkész ügyintéző kollégák
  • Rövid várakozási idő (2017-ben átlagosan 4:53 perc)
  • "Hőtérkép" a honlapon a gyérebb forgalmú heti időpontokról, ezzel is segítve az ügyfelek abban, hogy mely napszakban végezhetnek gyorsabban az ügyintézéssel
  • Telefonos hívások esetén IVR menürendszer
  • Modern ügyfélhívó az ügyféltérben
  • Kényelmes váró
  • E-ADÓ szolgáltatás
  • Modern technikai felszereltség
  • A megújult honlapon részletes ügyleírásokkal segítjük a lakosságot eligazodni a hatósági ügyekben. Az ügyintézési menüpontban található időpont foglalónak köszönhetően már otthonról is kényelmesen foglalhatnak a Hivatalunkba időpontot.
  • A lakosság számára 2017-ben a Polgármester Hivatal közelében új ügyfélparkoló épült.
  • Bankkártyás fizetési lehetőség

2018-ban is számos újítással készülünk a lakosság igényeinek kiszolgálása érdekében. Annyit már most elárulhatunk, hogy az E-adó ügyintézés mellett idén az E-Papír szolgáltatás bevezetésének köszönhetően tovább bővül az elektronikusan intézhető ügyek száma. A további újdonságokról folyamatosan hírt adunk majd.

Ebben az egy évben több mint 17 000 ügyfelet fogadott a Hivatal az ügyfélszolgálaton. Köszönjük, hogy ennyien minket választottak. Őszintén reméljük, hogy továbbra is segíthetünk Önöknek ügyeik intézésében!


Ajánlott hírek

Ajánlott
2018.december.14

Ezúton értesítjük a tisztelt lakosságot, hogy 2018. december 14-én a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán technikai okok miatt 10:00-ig lesz félfogadás, valamint december 15-én, szombaton a Polgármesteri Hivatal zárva tart, a félfogadás szünetel.

Ajánlott
2019.június.04

Annak érdekében, hogy a lakosság első kézből tájékozódhasson a várost érintő ügyintézési kérdésekről, minden háztartásba eljuttattuk „Ügyintézés Dunakeszin – Szolgáltaó város” c. rövid, összefoglaló kiadványunkat, amely már online is elérhető.

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

December 2-án 12 órától nincs

anyakönyvi ügyintézés.

Megértésüket köszönjük!

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

 

2020 március 1-jétől:

 

 

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

 

13:00-16:00
bejelentkezés:
foepitesz@dunakeszi.hu

Péntek
(ügyfélszolgálat)

08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Új Széchenyi terv