Közérdekű

2018.01.18

Boldog születésnapot, ügyfélszolgálat!

Már egy éve, hogy útjára indult a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálata.

A nagyvállalatok mintájára a tavalyi évben sikeresen megvalósítottuk a többcsatornás ügyfélszolgálatot és a háttér irodák rendszerét. Már személyesen, telefonon és e-mailben is tudunk segítséget nyújtani a hozzánk fordulóknak . Nem csupán a környezet újult meg, hanem az ügyintézési folyamatok is átszerveződtek – 2017 óta minden önkormányzati ügyet egy helyen intézhet, legyen szó adóról, építési engedélyről, vagy szociális támogatásról.

Az ügyfélszolgálat fő erényei:

  • Akadálymentes megközelítés
  • Családbarát környezet
  • Vámos Robi rajzaival díszített vidám gyereksarok
  • Ügyfélközpontú, segítőkész ügyintéző kollégák
  • Rövid várakozási idő (2017-ben átlagosan 4:53 perc)
  • "Hőtérkép" a honlapon a gyérebb forgalmú heti időpontokról, ezzel is segítve az ügyfelek abban, hogy mely napszakban végezhetnek gyorsabban az ügyintézéssel
  • Telefonos hívások esetén IVR menürendszer
  • Modern ügyfélhívó az ügyféltérben
  • Kényelmes váró
  • E-ADÓ szolgáltatás
  • Modern technikai felszereltség
  • A megújult honlapon részletes ügyleírásokkal segítjük a lakosságot eligazodni a hatósági ügyekben. Az ügyintézési menüpontban található időpont foglalónak köszönhetően már otthonról is kényelmesen foglalhatnak a Hivatalunkba időpontot.
  • A lakosság számára 2017-ben a Polgármester Hivatal közelében új ügyfélparkoló épült.
  • Bankkártyás fizetési lehetőség

2018-ban is számos újítással készülünk a lakosság igényeinek kiszolgálása érdekében. Annyit már most elárulhatunk, hogy az E-adó ügyintézés mellett idén az E-Papír szolgáltatás bevezetésének köszönhetően tovább bővül az elektronikusan intézhető ügyek száma. A további újdonságokról folyamatosan hírt adunk majd.

Ebben az egy évben több mint 17 000 ügyfelet fogadott a Hivatal az ügyfélszolgálaton. Köszönjük, hogy ennyien minket választottak. Őszintén reméljük, hogy továbbra is segíthetünk Önöknek ügyeik intézésében!


Ajánlott hírek

Ajánlott
2022.január.05

Adóügyintézés, anyakönyvezés, jogi és közterületi ügyek intézése, a vagyongazdálkodás területe, városüzemeltetéssel kapcsolatos esetek megoldása, Dunakeszi Kártya kiadása és még a Sajdik Ferenc állandó kiállítás felügyelete is a minap 5. születésnapját betöltő ügyfélszolgálat feladata.

Ajánlott
2018.december.14

Ezúton értesítjük a tisztelt lakosságot, hogy 2018. december 14-én a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán technikai okok miatt 10:00-ig lesz félfogadás, valamint december 15-én, szombaton a Polgármesteri Hivatal zárva tart, a félfogadás szünetel.

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

 

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

2020 március 1-jétől:

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

13:00-16:00
 

Péntek
(ügyfélszolgálat)

08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Új Széchenyi terv