Közérdekű

2018.01.26

Döntés a közétkeztetésre vonatkozó szerződés módosításáról

Dunakeszi Város Önkormányzata korábban a városban működő intézményekben zajló közétkeztetés teljes körű ellenőrzését rendelte el.

Ennek megfelelően Dióssi Csaba Polgármester megkereste a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (NÉBIH) elnökét, és felkérte egy általános vizsgálat lefolytatására a nyersanyagok tárolása, minősége, az ételek tálalási körülményei, de leginkább a jogszabályi rendelkezéseknek való megfelelés tekintetében.
Mindemellett a Dietetikusok Országos Szövetségének közreműködését is kérte nemcsak a jogszabályi megfelelés, de az ételek minősége, ízvilága, mennyisége és tálalási hőmérséklete vizsgálatában is. A legjobb eredmény érdekében Bocsák Istvánné, Családügyi tanácsnok asszony szervezésében a szülők is részt vettek az ételek kóstolásában, és értékelték a tapasztaltakat, ezzel is segítve egy objektív vélemény kialakítását a szolgáltatás minőségéről.

A NÉBIH november hónapban lefolytatott vizsgálata szerint átlagosan 3-4-es értékeléseket kapott a dunakeszi közétkeztetés minősége. A jogszabályi előírásoknak a főző és tálaló konyhák teljes mértékben megfeleltek, az Önkormányzat azonban az átlagnál magasabb elvásárokat fogalmazott meg, amelytől bizonyos területek elmaradtak. A feltárt hibák a konyhák karbantartásával és a dolgozók szakmai képzésével kezelhetők, a Szolgáltató (Hungast Vital Kft.) minden esetben intézkedési tervet köteles készíteni a helyzet azonnali rendezése érdekében.
A dietetikus szakértők által végzett kóstolások eredménye szerint a kóstolt menüsor összesített minősítése 3-as (egyes konyhák 4-es, 5-ös értéket kaptak). Szélsőségesen rossz, illetve extrán kiemelkedő ételt nem kóstoltak.

Bár a Szolgáltató teljesítése a jogszabályi előírásoknak megfelel, mégis, mivel Dunakeszi egy átlag feletti város, ezért az Önkormányzat átlag feletti teljesítést vár el a közétkeztetés területén is. A Szolgáltató vizsgálaton elért eredményével nem elégszik meg, ezért a képviselő-testület a szerződés módosításáról döntött a mai ülésén, amely tartalmazza a NÉBIH és a megbízott dietetikus által tett észrevételeket és elvárásokat. Amennyiben ezek nem teljesülnek, az Önkormányzat a szerződés azonnali felmondásával élhet.

A kért változtatások között szerepel például egy külön menü biztosítása a bölcsődések számára, valamint az idősek otthonába az eddigi három helyett öt étkezés biztosítása – ezzel is javítva az otthonban élő időskorúak életminőségét.

Az Önkormányzat annak érdekében, hogy meggyőződjön a kért változtatások betartásáról, arra kérte a NÉBIH szakembereit, hogy a vizsgálatot fél éven belül ismételjék meg.


Ajánlott hírek

Ajánlott
2017.augusztus.25

Tisztelt Szülők! A közétkeztetési feladat ellátásáért felelős Dunakeszi Óvodai és Humán Szolgáltató Központ és Könyvtár által 2017. szeptember 01. napjától bevezetésre kerül az általa működtetett bölcsődékben és iskolákban az étkezési jogosultságot ellenőrző kártyarendszer.

Ajánlott
2017.május.25

Mint arról már többször is szó volt, a város keleti részét képező lakóparkok építésekor a vállalkozó nem fordított kellő figyelmet a csapadékvíz elvezetésére az egyébként is mélyen fekvő területen. Ezért a lakóparkokban rendszeresen problémát jelent egy intenzív eső, melynek megoldására Dunakeszi Önkormányzata megtervezte a csatornahálózat bővítésének lehetőségeit az érintett területeken.

Ajánlott
2017.augusztus.31

2017. szeptember 1-jén indul a PIAAC (Programme for the International Assessment of Adult Competencies – Nemzetközi Felnőtt Képesség- és Kompetenciamérési Program) felmérés Magyarországon, amelynek keretében 6000 felnőtt magyarországi lakos készség- és kompetenciaszintjét mérik fel a kérdezőbiztosok a Központi Statisztikai Hivatal megbízásából az elkövetkező 8 hónap alatt.

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

 

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

 

2020 március 1-jétől:

 

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

 

13:00-16:00
bejelentkezés:
foepitesz@dunakeszi.hu

Péntek
(ügyfélszolgálat)

08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Új Széchenyi terv