Közérdekű

2018.02.21

Bölcsődei beiratkozással kapcsolatos tájékoztatás

Kedves Szülők!

Értesítjük Önöket, hogy a 2018/2019-es nevelési évre a bölcsődei beiratkozás 2018. március 1. és április 30-a között lesz.

Jelentkezni a Kincsem utcai Bölcsődében (2120 Dunakeszi Kincsem u. 12.) lehet szerdai napokon 8-17 óráig.

A jelentkezési lap átvehető a Kincsem utcai Bölcsődében, vagy letölthető alább, a "Kapcsolódó fájl"-nál.

A jelentkezési laphoz csatolandó dokumentumok:

  • gyermek lakcímkártyája és együtt élő szülők esetében mindkét szülő lakcímkártyája, vagy egyedülálló szülő esetében az ő lakcímkártyája,
  • gyermek születési anyakönyvi kivonata
  • gyermek társadalombiztosítási azonosítójelét tartalmazó igazolvány másolata
  • mindkét szülőtől a munkáltató igazolása a munkába állás időpontjáról és a munka napi időtartamáról (4, 6, 8 órás munkavégzés)
  • egyedülálló szülő esetében a válásról hozott bírósági végzés másolata és/vagy a gyermekelhelyezést rögzítő gyámhivatali határozat, egyéb esetekben a gyámhatóság által kibocsátott gyám-, illetve gondnokkirendelő határozat,
  • egyetemi, főiskolai hallgató esetén hallgatói jogviszony igazolás és az ösztöndíj összegéről az oktatási intézmény igazolása
  • igazolás a családi pótlék, a GYES, GYED, illetve a GYET, árvaellátás, stb. összegéről
  • egyéb rendszeres pénzbeli ellátásról szóló igazolás
  • a gyermek házi gyermekorvosa igazolása arra vonatkozóan, hogy a gyermek egészségi állapota alapján bölcsődében gondozható.

Kérdés esetén a 06-70-331-5881 telefonszámon, vagy a hszk.felveteliiroda@gmail.com e-mail címen érdeklődhetnek.


Kapcsolódó fájl
Jelentkezési lap és egyéb szükséges dokumentumok

Ajánlott hírek

Ajánlott
2022.március.09

A 2022/2023-as nevelési évre 2022. március 1. és április 30. között várják a leendő bölcsődések szüleit a jelentkezéssel kapcsolatos ügyintézésre.

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

 

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

2020 március 1-jétől:

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

13:00-16:00
 

Péntek
(ügyfélszolgálat)

08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Széchenyi Terv Plusz

Új Széchenyi terv