
2018.12.21
Igazgatási szünet a Polgármesteri Hivatalban
Ezúton értesítjük a Tisztelt Lakosságot, hogy Dunakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete, 2018. december 24-től 2019. január 1-ig terjedő időszak munkanapjaira a Polgármesteri Hivatalban igazgatási szünetet rendelt el, amely időszak alatt az ügyfélfogadás szünetel.
Az ügyfélfogadás 2019. január 2-től a megszokott módon és időben üzemel.
Az anyakönyvvezetők ügyeletet tartanak, az anyakonyv@dunakeszi.hu e-mail címen várják a bejelentéseket, rendkívüli esetben pedig hívják a műszaki ügyelet telefonszámát: +36 70 380 6473
Közvilágítási problémák esetén kérjük, az alábbi elérhetőségek valamelyikén szíveskedjen jelezni az Eurovill Kft. felé.:
Ingyenesen hívható telefonszám: 06 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu