Közérdekű

2019.01.02

Tájékoztató az építményadót érintő változás adatbejelentési kötelezettség határidejéről

Az Önkormányzati Adóhatóság építményadóval kapcsolatos tájékoztatója:

Azon adóalanyok/tulajdonosok/haszonélvezőknek (tulajdonosok) számára, akiknek az építményükkel /épületükkel/épületrészükkel (építmény) kapcsolatosan bármilyen - adóztatást is érintő - változás történt 2018. évben, 2019. január 15-ig lehet (az adóbevallást felváltó) adatbejelentés formájában bejelenteniük az adókötelezettséget érintően bekövetkezett változásokat önkormányzati adóhatóságunk felé. Az adókötelezettség az év első napján fennálló állapot (2019. január 1.) szerint keletkezik. Így, ettől az időponttól nyílik meg a bejelentés teljesítésének kötelezettsége is, azaz az adóévet megelőző évben (pl.: 2018. évben) történt változásról az adóév első napját követő 15 napon belül (2019. január 15-éig) kell bejelentési kötelezettségüknek eleget tenni az érintett adóalanyoknak. 2018. január 1-jétől a változások bejelentésére „DVPH epa 2018" számú adatbejelentési nyomtatvány szolgál.

Fontos tudni, hogy ingatlan adás-vétel esetén mind az eladót, mind a vevőt egyaránt terheli adatbejelentési kötelezettség.

Tájékoztatjuk Tisztelt Adózóinkat, hogy a központi és helyi adójogszabályokról, önkormányzati adókkal kapcsolatos tájékoztatókról, elektronikus és papír alapú adóbevallási, adatbejelentési, bejelentkezési és változásbejelentési nyomtatványainkról a www.dunakeszi.hu honlap elérhetőségen részletesen informálódhatnak. A www.dunakeszi.eado.hu oldalon (a regisztrációt követően) elektronikusan– az ügyfélkapun keresztül a nap bármely időpontjában - lekérdezhetik folyószámlájukat, befizetéseiket, bevallásaikat, számlánkénti egyenlegüket és más fontosabb nyilvántartott adatát is.

Dunakeszi Város Önkormányzati Adóhatósága


Ajánlott hírek

Ajánlott
2018.október.15

A hidegebb időjárás miatt több háztartásban is befűtenek a napokban. Fűtési technológiától függetlenül komoly veszélyt jelenthet, ha a fűtőeszközt nem rendeltetésszerűen használják, ha szabálytalan annak kivitelezése, vagy ha a rendszeres műszaki felülvizsgálatot elmulasztották.

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

 

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

2020 március 1-jétől:

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

13:00-16:00
 

Péntek
(ügyfélszolgálat)

08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Széchenyi Terv Plusz

Új Széchenyi terv