Közérdekű

2019.02.08

Fontos információk a kátyú bejelentéssel kapcsolatban

Januárban útjára indult a Dunakeszi App mobilalkalmazás, amely pár nap alatt a letöltési listák élére került. Amellett, hogy első kézből tájékozódhatnak a városunkat érintő fontos információkról, az applikáció segítségével – többek között - a kátyú bejelentés funkciójával is élhetnek a lakosok.

A bejelentések – akár képpel és pontos GPS koordinátákkal dokumentálva – a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatához érkeznek be, akik azonnal továbbítják a Városüzemeltetési osztálynak a bejelentett, esetlegesen dokumentált úthibákat.

A Városüzemeltetési osztály tájékoztatása szerint a téli hónapokra való tekintettel elsősorban a balesetveszélyes kátyúkat kezelik úgynevezett hidegaszfalttal, ami azonban nem tekinthető végleges megoldásnak, nem bírja a nagyobb terhelést, a kátyú újra kialakulhat. Február végétől, értelemszerűen az enyhébb idő beköszöntével tudják az időjárásnak megfelelő, tartós aszfalttal kezelni az úttest esetleges hibáit.

Számos olyan bejelentés érkezik, amely nem városi kézben lévő utat érint, így ezeknek az utaknak a kezelése, javítása és karbantartása a Magyar Közút Nonprofit Zrt. hatáskörébe tartozik. Ezek az utak a alábbiak:

Fő út, Fóti út, Kossuth Lajos utca, Rév út, Bajcsy-Zsilinszky utca, Szent István út (részben)

Ettől függetlenül arra kérjük Önöket, hogy tegyék meg a bejelentést a nem városi kézben lévő utak hibáival kapcsolatban is, ugyanis a Városüzemeltetési osztály továbbítja a problémát a Magyar Közút Nonprofit Zrt. felé.

Tehát a tavaszi útfelújításokig hidegaszfalttal kezeljük a balesetveszélyes kátyúkat, az enyhébb időjárás beköszöntével pedig tartós megoldással javítjuk a hibákat. A kátyúk mellett több bejelentés érkezett különböző útsüllyedések, padka, vagy aknafedél hibákra is. Ezek javítása is folyamatos, de több időt vesz igénybe, hiszen egyesével fel kell mérni, hogy mi okozza a hibát.


Ajánlott hírek

Ajánlott
2020.február.27

Az Önkormányzat a lakosság érdekeit szem előtt tartva alkotta meg a Dunakeszi kártya koncepcióját, amelynek köszönhetően számos előnyben részesülnek a dunakeszi lakosok.

Ajánlott
2019.január.04

Az Út a Lehetőségekhez Alapítvány benyújtotta a Tesco részére az "Ön választ, mi segítünk" címmel pályázatát, amivel megnyerte a bejutást ahhoz, hogy a Dunakeszin található Tesco bevásárlóközpontokban a vásárlók vásárlásaik után kapott korongot az alapítvány részére dobják be a Tesco áruházakban kihelyezett gyűjtőládákba.

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

 

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Felhívjuk a figyelmet, hogy 

az építéshatósági ügyek

2020. március 1-jével a

Kormányhivatalhoz kerültek.

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

Tájékoztatjuk a kedves ügyfeleket,

hogy Passa Gábor főépítész 2021.

január 20-án és 27-én személyesen

nem tart ügyfélfogadást, csak a

kolléganői tartanak ügyfélfogadást.

2020 március 1-jétől:

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

 

13:00-16:00
bejelentkezés:
foepitesz@dunakeszi.hu

Péntek
(ügyfélszolgálat)

08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Új Széchenyi terv