Közérdekű

2019.02.21

Bölcsődei beiratkozás időpontja a 2019-2020-as nevelési évre vonatkozóan

A 2019/2020-as nevelési évre a bölcsődei beiratkozás időpntja: 2019. március 01 - április 30.

Jelentkezéssel kapcsolatos ügyintézés helyszíne a Kincsem utcai Bölcsőde (2120 Dunakeszi Kincsem u. 12.), ügyintézés ideje szerdai napokon 8-17 óráig.

Jelentkezési lap átvehető a Kincsem utcai Bölcsődében, vagy IDE KATTINTVA letölthető.

A jelentkezési laphoz csatolandó dokumentumok:

  • gyermek lakcímkártyája és együtt élő szülők esetében mindkét szülő lakcímkártyája, vagy egyedülálló szülő esetében az ő lakcímkártyája,
  • gyermek születési anyakönyvi kivonata
  • gyermek társadalombiztosítási azonosító jelet tartalmazó igazolvány másolata,
  • mindkét szülőtől a munkáltató igazolása a munkába állás időpontjáról és a munkavégzés napi időtartamáról (4, 6, 8 órás munkavégzés)
  • egyedülálló szülő esetében a válásról hozott bírósági végzés másolata és/vagy a gyermekelhelyezést rögzítő gyámhivatali határozat, egyéb esetekben a gyámhatóság által kibocsátott gyám-, illetve gondnokkirendelő határozat,
  • egyetemi, főiskolai hallgató esetén hallgatói jogviszony igazolás és az ösztöndíj összegéről az oktatási intézmény igazolása,
  • igazolás a családi pótlék, a GYES, GYED, illetve a GYET, árvaellátás, stb. összegéről,
  • egyéb rendszeres pénzbeli ellátásról szóló igazolás,
  • a gyermek házi gyermekorvosának igazolása arra vonatkozóan, hogy a gyermek egészségi állapota alapján bölcsődében gondozható.

Bővebb információk:

Tel.: 06-70/331-5881

e-mail: hszk.felveteliiroda@gmail.com


Ajánlott hírek

Ajánlott
2020.március.30

Városunkban az óvodai beiratkozás időpontja: 2020. április 20-21. 

A koronavírus terjedése okán kihirdetett veszélyhelyzet miatt a 2020/2021-es nevelési évre történő óvodai beiratkozások során a köznevelésért felelős miniszter határozata alapján javasoljuk, hogy a szülők az óvodákkal egyeztetve a következőképpen járjanak el:

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

2020. március 16-tól

határozatlan ideig

szünetel a személyes

ügyfélfogadás a

polgármesteri hivatalban.


Nyitvatartás:

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Felhívjuk a figyelmet, hogy 

az építéshatósági ügyek

2020. március 1-jével a

Kormányhivatalhoz kerültek.

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

2020 március 1-jétől:

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

 

8:00-12:00
bejelentkezés:
foepitesz@dunakeszi.hu

Péntek
(ügyfélszolgálat)
08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Új Széchenyi terv