Közérdekű

2017.06.29

Változások a közintézmények parkolási rendszerében

Számos panasz érkezett az elmúlt hónapokban Dunakeszi Város Önkormányzatához a közintézmények parkolóinak rendszerével kapcsolatban, ugyanis páran rendszeresen P+R parkolóként használják például a Szakorvosi Rendelőintézet parkolóját.

Dunakeszi Város Önkormányzata folyamatosan igyekszik kielégíteni a lakosság parkolási igényeit. A vasútállomások közelében épített P+R parkolókkal a Dunakeszi–Vác és Dunakeszi-Budapest között ingázó lakók életét könnyítette meg, hiszen személygépjárműveiket, motorjaikat, kerékpárjaikat könnyedén le tudják parkolni; a városi intézmények közelében épülő és bővülő parkolókkal pedig az oda érkezőket igyekszik kiszolgálni.

Azonban sajnálatos módon például a Szakorvosi Rendelőintézet, parkolójában az a gyakorlat alakult ki, hogy azt nemcsak a szakrendelésekre érkezők használják, hanem nagyon gyakori az egész napos, folyamatos parkolás is, ami viszont az adott intézménybe érkezők parkolását nehezíti meg.

A jelenség megszüntetésének, valamint a Polgármesteri Hivatal új ügyfélszolgálati parkolójában a megelőzés érdekében, a Képviselő-testület megszavazta egy új, szigorúbb parkolási rendszer életbe léptetését, mely szerint az említett intézményi parkolókban korlátozzák a gépjárművek parkolási idejét. Az új rendelet szerint munkaidőben maximum három órán keresztül veheti majd igénybe a parkolót egy adott gépjármű, a parkolás kezdetének idejét pedig a jármű vezetője lesz köteles feltüntetni a szélvédőn. Az új parkolási rendszert a Polgármesteri Hivatal közterület-felügyelete fogja ellenőrizni, és az ő felelősségük lesz a három órás határidő esetleges túllépésének szankcionálása is.

Bízunk benne, hogy az új rendszernek köszönhetően rendezettebbé válik a rendelet hatálya alá tartozó területeken a parkolás, és mindenki a rendeltetésének megfelelően fogja igénybe venni az intézményei parkolókat.

 


Ajánlott hírek

Ajánlott
2020.február.14

2020. március 4-én indul Dunakeszin a fiatalok tehetséggondozó műhelye – a Dunakeszi Diák Akadémia. A város célja, hogy helyben felkarolja a tehetségeket, tapasztalathoz juttassa őket a munka világában, segítséget kapjanak a pályaválasztásban mentális és szakmai szempontból egyaránt, a város pedig a fiatalokon keresztül új impulzusokhoz jusson, kreativitással, új szemlélettel gazdagodjon.

 

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

2022. december 22-tól

2023. január 8-ig terjedő

időszak munkanapjaira a

Polgármesteri Hivatalban

az ügyfélfogadás szünetel.

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

2020 március 1-jétől:

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

13:00-16:00
 

Péntek
(ügyfélszolgálat)

08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Széchenyi Terv Plusz

Új Széchenyi terv