Közérdekű

2019.06.24

Fontos információk a hulladékelszállítással kapcsolatban

Többször felmerül kérdésként, hogy a Közüzemi Nonprofit Kft. a zöld hulladékot és a lomot milyen mennyiségben és milyen időközönként szállítja el.

A cég  információja szerint a kft. lakossági mennyiséget, tehát zöld hulladékból 1m³, lomból 2m³-nyi mennyiséget szállít el.

Házhoz menő zöld hulladék begyűjtése:

A zöld hulladék (falevél, fű, kerti hulladék, növényi ágak apróra darabolva, zsinegelve) a megszokott szemétszállítási napoktól elkülönítve egy specifikus járattal kerül elszállításra. A gyűjtés kétféleképpen történhet:

  • a nagyobb gallyakat, fák, bokrok nyesedékeket (max. 2m) két helyen zsineggel (NEM dróttal) szorosan megkötve térítésmentesen kerül elszállításra
  • a 10 cm-nél vastagabb zöld hulladék egyedi megrendelés alapján, térítés ellenében kerül elszállításra

Lomtalanítás

2013 óta, a lomtalanítás egész évben díjmentes, az érvényes szemétszállítási szerződéssel rendelkező magánszemélyek részére. A lomtalanítás a szemétszállítás napján történik.

Ezúton kérjük a tisztelt lakosságot, hogy a feltételeknek megfelelő mennyiségben és a megadott szempontok alapján tegyék ki a lomot és zöld hulladékot annak érdekében, hogy a Dunakeszi Közüzemi Nonprofit Kft. elszállíthassa azokat.  

Információk a hulladékelszállításról ITT olvashatók.

Egyéb információk a Közüzemi Nonprofit Kft. honlapján találhatók.


Ajánlott hírek

Ajánlott
2019.október.09

Bár a helyi hulladékgazdálkodás feltételeinek meghatározása önkormányzati közfeladat, a szemétszállítási díjak megállapítása kikerült az Önkormányzat és a Képviselő-testület hatásköréből, arról a hulladékról szóló jogszabály egyértelműen rendelkezik. A ma alkalmazott díj a 2012. december 31-én érvényes díj 90%-a (!), mely országos összehasonlításban az egyik legalacsonyabb. Ezt a díjat az Önkormányzatnak nincs lehetősége eltörölni! Aki ezzel ellentétes információt állít, nem ismeri a jogszabályokat, megtéveszti a lakosságot.

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Engedélyek benyújtására: engedely@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

 

Nyitvatartás:

 

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Felhívjuk a figyelmet, hogy 

az építéshatósági ügyek

2020. március 1-jével a

Kormányhivatalhoz kerültek.

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

2020. június 3-án nem lesz

főépítészi ügyfélfogadás!

2020 március 1-jétől:

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

 

13:00-16:00
bejelentkezés:
foepitesz@dunakeszi.hu

Péntek
(ügyfélszolgálat)
08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Új Széchenyi terv