Ügyintézés - Parkoló földterület bérlése
Működési engedélyhez szükséges parkoló földterület bérlés
Ügyleírás:
A kereskedelmi tevékenység folytatásának egyik előfeltétele a szükséges létszámú parkolóhelyek megléte, melyet az országos településrendezési és építési követelményekről szóló 253/1997. (XII. 20.) Korm. rendelet (OTÉK) 42. § (10) bekezdése, valamint a 3. és 4. számú melléklete határoz meg.
Parkoló kérelem személyesen, vagy postai úton nyújtható be.
A szükséges parkolók száma, a benyújtott kérelemben szereplő adatok alapján a vonatkozó jogszabályi előírás alkalmazásával kerül megállapításra.
Hatáskör és illetékesség:
A hatáskört az eljárásban Dunakeszi Város Polgármestere gyakorolja. Illetékesség: Dunakeszi Város közigazgatási területe.
Szükséges okiratok, mellékletek:
- formanyomtatvány (kérelem),
- saját tulajdonú ingatlan vonatkozásában 30 napnál nem régebbi tulajdoni lap másolat,
- nem a kérelmező tulajdonában lévő helyiség esetében, a helyiség használatának jogcímére vonatkozó igazoló okirat (pl. bérleti szerződés),
- helyszínrajz, amely a telken belül történő parkolást mutatja be,
- üzlet alaprajza – bejelölve rajta a nettó árusító- vendéglátótér (m2),
- a kérelmező személyi azonosító okmányainak másolata (szem. ig., lakcímkártya).
Ügyintézés díjszabása:
Az eljárás illetékmentes.
Alkalmazott jogszabály:
253/1997. (XII. 20.) Korm. rendelet az országos településrendezési és építési követelményekről
Egyéb fontos tudnivaló:
A tevékenység megszüntetése esetén az ügyfélnek a parkoló-terület bérleti szerződést fel kell mondania.
Nyomtatványok - Parkolóbérlés
Ügyintézés - Terület és helyiség bérlet
Önkormányzati terület és helyiség bérlet
Ügyleírás:
A lakások és helyiségek bérletére, valamint az elidegenítésükre vonatkozó egyes szabályokról Dunakeszi Város Önkormányzata Képviselő-testületének 14/2007. (VI.11.) önkormányzati rendelete rendelkezik.
Az önkormányzati tulajdonú földterület és helyiség bérlés igénylése, a bérléssel kapcsolatos bejelentések, kérelmek intézése.
Kezdeményezhető személyesen vagy postai úton, a vonatkozó kérelem benyújtásával.
Hatáskör és illetékesség:
A hatáskört az eljárásban Dunakeszi Város Polgármestere gyakorolja. Illetékesség: Dunakeszi Város közigazgatási területe.
Szükséges okiratok, mellékletek:
- formanyomtatvány (kérelem),
- a kérelmező személyi azonosító okmányainak másolata (szem. ig., lakcímkártya).
Ügyintézés díjszabása:
Az eljárás illetékmentes.
Alkalmazott jogszabály:
1993. évi LXXVIII. törvény a lakások és helyiségek bérletére, valamint az elidegenítésükre vonatkozó egyes szabályokról
Nyomtatványok - Terület és helyiség bérlet

DIÓSSI CSABA
Dunakeszi Város Polgármestere
Hírlevél
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.
Írjon nekünk
Közérdekű
Elérhetőségeink
Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:
Személyes ügyfélszolgálat:
2120 Dunakeszi, Fő út 25.
Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182
Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)
Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu
DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):
Telefon: +36 27 511 511
Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473
Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu
Nyitvatartás:
Hétfő | 08:00 - 17:30 |
Kedd | 08:00 - 16:00 |
Szerda | 08:00 - 16:00 |
Csütörtök | 08:00 - 16:00 |
Péntek | 08:00 - 12:00 |
Főépítészi iroda ügyfélfogadása
2020 március 1-jétől:
Hétfő (ügyfélszolgálat) |
13:00 - 17:30 |
Szerda |
13:00-16:00 |
Péntek (ügyfélszolgálat) |
08:00 - 12:00 |
Polgármesteri beszámolók
Dunakeszi Polgár
Dunakeszi Post
Városi Sportegyesület Dunakeszi
Gérecz Attila Tanuszoda
Széchenyi Terv Plusz
Új Széchenyi terv
