
Ügyintézés - Anyakönyv - Hazai anyakönyvezés
Külföldön történt haláleset hazai anyakönyvezése
Magyar állampolgár személyesen vagy meghatalmazott útján terjeszti elő a kérelmét, amelyről a bemutatott és becsatolt iratok alapján adatlapot tölt ki. Az adatlap és az iratok továbbításra kerülnek az illetékes hatósághoz (Pest Megyei Kormányhivatal).
A kérelem illetékmentes, és bármely anyakönyvvezetőnél benyújtható.
Szükséges dokumentumok:
- az elhunyt magyar állampolgárságának igazolása (személyazonosító igazolvány, útlevél vagy állampolgársági bizonyítvány)
- az elhunyt halotti anyakönyvi kivonata hiteles magyar nyelvű fordítással
- az elhunyt születési anyakönyvi kivonata
- az elhunyt családi állapotának igazolása (házassági anyakönyvi kivonata, jogerős bírósági bontói ítélet, elhunyt házastárs halotti anyakönyvi kivonata)
- a kérelmező személyazonosító okmányai
- A külföldön kibocsátott dokumentumokat hiteles magyar fordítással (szükség esetén diplomáciai felülhitelesítéssel) kell benyújtani.
Külföldön kötött házasság hazai anyakönyvezése
Magyar állampolgár személyesen vagy meghatalmazott útján terjeszti elő a kérelmét, amelyről a bemutatott és becsatolt iratok alapján adatlapot tölt ki. Az adatlap és az iratok továbbításra kerülnek az illetékes hatósághoz (Pest Megyei Kormányhivatal).
A kérelem illetékmentes, és bármely anyakönyvvezetőnél benyújtható.
Szükséges dokumentumok:
- a férj/feleség magyar állampolgárságának igazolása (személyazonosító igazolvány, útlevél vagy állampolgársági bizonyítvány)
- a külföldi házassági anyakönyvi kivonat
- a házastársak születési anyakönyvi kivonata
- a házasság előtti elvált vagy özvegy családi állapotot igazoló okirat
- szükség esetén együttes nyilatkozat a születendő gyermekek családi nevéről
A dokumentumokat magyar nyelven, vagy hiteles magyar fordítással (szükség esetén diplomáciai felülhitelesítéssel) kell benyújtani.
Külföldön történt születés hazai anyakönyvezése
Magyar állampolgár személyesen vagy meghatalmazott útján terjeszti elő a kérelmét, amelyről a bemutatott és becsatolt iratok alapján adatlapot tölt ki. Az adatlap és az iratok továbbításra kerülnek az illetékes hatósághoz (Pest Megyei Kormányhivatal).
A kérelem illetékmentes, és bármely anyakönyvvezetőnél benyújtható.
Szükséges dokumentumok:
- a szülő magyar állampolgárságának igazolása (személyazonosító igazolvány, útlevél vagy állampolgársági bizonyítvány)
- amennyiben szükséges: együttes nyilatkozat a gyermek családi nevéről
- a szülők születési anyakönyvi kivonata
- a szülők házassági anyakönyvi kivonata
- a gyermek születési anyakönyvi kivonata
- házasságon kívül született gyermek esetében teljes hatályú apai elismerő nyilatkozat
A dokumentumokat magyar nyelven, vagy hiteles magyar fordítással (szükség esetén diplomáciai felülhitelesítéssel) kell benyújtani.
Nyomtatványok - Hazai anyakönyvezés

DIÓSSI CSABA
Dunakeszi Város Polgármestere
Hírlevél
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.
Írjon nekünk
Közérdekű
Elérhetőségeink
Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:
Személyes ügyfélszolgálat:
2120 Dunakeszi, Fő út 25.
Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182
Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)
Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu
DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):
Telefon: +36 27 511 511
Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473
Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu
Nyitvatartás:
Hétfő | 08:00 - 17:30 |
Kedd | 08:00 - 16:00 |
Szerda | 08:00 - 16:00 |
Csütörtök | 08:00 - 16:00 |
Péntek | 08:00 - 12:00 |
Főépítészi iroda ügyfélfogadása
2020 március 1-jétől:
Hétfő (ügyfélszolgálat) |
13:00 - 17:30 |
Szerda |
13:00-16:00 |
Péntek (ügyfélszolgálat) |
08:00 - 12:00 |
Polgármesteri beszámolók
Dunakeszi Polgár
Dunakeszi Post
Városi Sportegyesület Dunakeszi
Gérecz Attila Tanuszoda
Széchenyi Terv Plusz
Új Széchenyi terv
