Hivatali ügyek leírása

Ügyintézés - Ebösszeírás

Ebösszeírás Dunakeszin

Tisztelt Ebtartók és Ebtulajdonosok!

Dunakeszi közigazgatási területén tartott ebekkel kapcsolatban 2020. november 1. és december 15. között ebösszeírás lesz.

Az állatok védelméről és kíméletéről szóló 1998. évi XXVIII törvény elrendeli, hogy a települési önkormányzat ebrendészeti feladatainak ellátása érdekében, illetve a veszettség elleni oltás járványvédelmi vonatkozásaira való tekintettel háromévente legalább egy alkalommal ebösszeírást végezzen.

Dunakeszi közigazgatási határán belül tartott minden eb tulajdonosa, tartója az ebösszeíráskor köteles a törvényben meghatározott adatokat az önkormányzat rendelkezésére bocsátani. Az adatok kezelésére törvényi felhatalmazása van az önkormányzatnak, az adatlapon a törvényben előírt adatok szerepelnek. Lényeges, hogy minden egyes kutyáról külön adatlapot kell kitölteni online, vagy a megadott határidőig el kell juttatni a Polgármesteri Hivatalba a papír alapú nyomtatványt.

Az ebek bejelentése történhet Dunakeszi Ebnyilvántartó Portálján keresztül vagy a szükséges adatlap személyes vagy postai benyújtásával.

Az adatlap átvehető a Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán hivatali időben. (2120 Dunakeszi, Fő út 25.)

Amennyiben az ebtulajdonos vagy ebtartó a kötelezően előírt adatszolgáltatást nem, vagy nem a jogszabályban előírtaknak megfelelően teljesíti, illetve megtagadja, abban az esetben állatvédelmi bírsággal sújtható.

Kérem, segítsék az önkormányzat munkáját az adatszolgáltatás határidőben történő teljesítésével. Köszönjük az adatszolgáltatás során szíves együttműködésüket.

 

Dunakeszi, 2020. október 20.

dr. Molnár György

jegyző

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

 

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Felhívjuk a figyelmet, hogy 

az építéshatósági ügyek

2020. március 1-jével a

Kormányhivatalhoz kerültek.

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

2020 március 1-jétől:

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

 

13:00-16:00
bejelentkezés:
foepitesz@dunakeszi.hu

Péntek
(ügyfélszolgálat)
08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Új Széchenyi terv