
Főépítész - Hatósági bizonyítvány (földhivatali átvezetés) iránti kérelem
Rendeltetésváltozást követő, az ingatlan-nyilvántartási átvezetéshez szükséges HATÓSÁGI BIZONYÍTVÁNY KIÁLLÍTÁSA IRÁNTI ELJÁRÁS
Ügyleírás
A hatóság a jogszabályban meghatározott esetekben az ügyfél kérelmére - a felhasználás céljának feltüntetésével - adat igazolására hatósági bizonyítványt ad ki.
Ha a rendeltetésváltozás megfelel a helyi építési szabályzatban foglalt követelményeknek, a polgármester kérelemre - az ingatlan-nyilvántartásban történő átvezetés céljából - 15 napon belül hatósági bizonyítványt állít ki az építmény, valamint az építményen belüli önálló rendeltetési egység rendeltetésének módosításáról és új rendeltetéséről, valamint az építmény rendeltetési egységei számának megváltozásáról és az új rendeltetésszámáról.
Hatáskör
Dunakeszi Város Polgármestere
Szükséges okiratok, mellékletek
A kérelemhez tartalmától függően mellékelni kell:
- eredeti (papír alapú) meghatalmazást (ha a kérelmet benyújtó személy más nevében jár el),
- a rendeltetésváltozást engedélyező településképi bejelentési eljárás során hozott döntés iktatószámát,
- az országos építésügyi követelményeknek és a helyi építési szabályzatnak való megfelelést alátámasztó szakember nyilatkozata, közműnyilatkozatok.
Ügyintézés díjszabása
illetékmentes
Ügyintézési határidő
15 nap
Alkalmazott jogszabályok
az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény,
1990. évi XCIII. törvény az illetékekről,
314/2012. (XI. 8.) Korm. rendelet a településfejlesztési koncepcióról, az integrált településfejlesztési stratégiáról és a településrendezési eszközökről, valamint egyes településrendezési sajátos jogintézményekről,
253/1997. (XII. 20.) Korm. rendelet az országos településrendezési és építési követelményekről,
Dunakeszi Város Önkormányzata Képviselő-testületének 6/2018. (V.31.) sz. önkormányzati rendelete Dunakeszi Város Helyi Építési Szabályzatáról (HÉSZ)
Dunakeszi Város Önkormányzata Képviselő-testületének 6/2018. (V.31.) sz. önkormányzati rendelete a településkép védelméről
Főépítész - Földhivatali átvezetéshez szükséges hatósági bizonyítvány iránti kérelem

DIÓSSI CSABA
Dunakeszi Város Polgármestere
Hírlevél
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.
Írjon nekünk
Közérdekű
Elérhetőségeink
Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:
Személyes ügyfélszolgálat:
2120 Dunakeszi, Fő út 25.
Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182
Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)
Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu
DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):
Telefon: +36 27 511 511
Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473
Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu
Nyitvatartás:
Hétfő | 08:00 - 17:30 |
Kedd | 08:00 - 16:00 |
Szerda | 08:00 - 16:00 |
Csütörtök | 08:00 - 16:00 |
Péntek | 08:00 - 12:00 |
Főépítészi iroda ügyfélfogadása
2020 március 1-jétől:
Hétfő (ügyfélszolgálat) |
13:00 - 17:30 |
Szerda |
13:00-16:00 |
Péntek (ügyfélszolgálat) |
08:00 - 12:00 |
Polgármesteri beszámolók
Dunakeszi Polgár
Dunakeszi Post
Városi Sportegyesület Dunakeszi
Gérecz Attila Tanuszoda
Széchenyi Terv Plusz
Új Széchenyi terv
