Hivatali ügyek leírása

Ügyintézés - Hírek

2020.június.25

Rövidesen megszűnik az adó végrehajtások felfüggesztése, érdemes az adózóknak, könyvelőknek a helyi adószámlákat online megnézniük és a már vagy időközben esedékes tartozásaikat mielőbb rendezni.

2020.június.25

2020. június 18-i nappal hatályba lépett a veszélyhelyzet megszűnésével összefüggő átmeneti szabályokról és a járványügyi készültségről szóló 2020. évi LVIII. törvény. A koronavírus-járványnak hatásainak csökkentésére a törvény azt rögzíti, hogy a koronavírus-világjárvány miatt nehéz helyzetbe került vállalkozások terhei tovább csökkenhetnek.

2020.május.12

A kialakult koronavírus járvány sok KATA-ban adózó (helyi iparűzési adóban: kisadózó vállalkozások tételes adója hatálya alá tartozó vállalkozót) vállalkozót érint kedvezőtlenül, mivel jelentősen csökkent a szolgáltatások iránti kereslet, és kénytelen sok vállalkozás tevékenységét szüneteltetni vagy megszüntetni.

2020.március.12

Tisztelt Lakosság!

A kormányhivatalokhoz és okmányirodákhoz hasonlóan Dunakeszi Város Polgármesteri Hivatala sem javasolja a személyes ügyintézést (kivéve akiket hatósági eljárásban személyes megjelenésre kötelezett, illetve az anyakönyvi ügyintézés kapcsán intézendő ügyek).

2020.március.11

Az önkormányzati adóhatóság elkészítette és postára adta, illetve kiküldte a tárhelyekre az építményadó és a gépjárműadó változásokat tartalmazó határozatokat, valamint az Adószámla kivonatokat.

2020.március.11

Az „Adószámla kivonatok” kézbesítését követően - évek óta visszatérően - sok adózó, ügyfél keresi fel az önkormányzati adóhatóságot és érdeklődik a számlalevelek tartalmáról, ugyanis ekkor szembesülnek azzal a ténnyel, hogy egyes építményadóztatással összefüggő adatbejelentési kötelezettségeket elmulasztottak teljesíteni.

2020.március.09

Az önkormányzati ASP rendszer továbbfejlesztése és országos kiterjesztése (ASP 2.0) elnevezésű projekt fejlesztéseinek köszönhetően már az Önök számára is elérhető az adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettségek online lekérdezése és befizetése.

2019.október.25

2020. január 1-től megszűnik az EVA adózási forma. Ebből adódóan minden EVA-s adózónak döntenie kell, hogy a tevékenységét milyen adózási forma keretében folytatja tovább.

2017.május.30

Szúnyoggyérítés évente minimum 4 alkalommal, szakértő által meghatározott időpontokban, kémiai légi és föld gyérítéssel zajlik.

2017.április.09

Dunakeszi Város Önkormányzata rendeletben szabályozza az avar és kerti hulladék égetését a város határain belül. Az avar-és kerti hulladék égetése minden évben kizárólag két időszakban, a kijelölt napokon megengedett:

  • tavasszal: március 1-től május 15-ig szerdánként és szombatonként, illetve
  • ősszel: szeptember 15-től november 30-ig szerdánként és szombatonként.
2017.március.29

Gyepmesteri szolgáltatást ellátó szervezet

Zöld Menedék Állatvédő Alapítvány

2600 Vác, Piac u. 1.

Bejelentés : 06-70-389-9427, 06-20-464-6491

2017.február.05

A városban lévő méhészeknek bejelentési kötelezettsége van a hivatal felé minden év február végéig. A bejelentésnek tartalmaznia kell a nevet, a tevékenység pontos helyének megjelölését, a méhész elérhetőségét, telefonszámmal, e-mail címmel.

Kiadvány

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Engedélyek benyújtására: engedely@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

 

Nyitvatartás:

 

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Felhívjuk a figyelmet, hogy 

az építéshatósági ügyek

2020. március 1-jével a

Kormányhivatalhoz kerültek.

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

2020 március 1-jétől:

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

 

13:00-16:00
bejelentkezés:
foepitesz@dunakeszi.hu

Péntek
(ügyfélszolgálat)
08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Új Széchenyi terv