Hivatali ügyek leírása

Ügyintézés - Hírek

2020.szeptember.11

Az önkormányzati ASP rendszer továbbfejlesztése és országos kiterjesztése (ASP 2.0) elnevezésű projekt fejlesztéseinek köszönhetően már az Önök számára is elérhető az adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettségek online lekérdezése és befizetése.

2020.június.25

Rövidesen megszűnik az adó végrehajtások felfüggesztése, érdemes az adózóknak, könyvelőknek a helyi adószámlákat online megnézniük és a már vagy időközben esedékes tartozásaikat mielőbb rendezni.

2020.június.25

2020. június 18-i nappal hatályba lépett a veszélyhelyzet megszűnésével összefüggő átmeneti szabályokról és a járványügyi készültségről szóló 2020. évi LVIII. törvény. A koronavírus-járványnak hatásainak csökkentésére a törvény azt rögzíti, hogy a koronavírus-világjárvány miatt nehéz helyzetbe került vállalkozások terhei tovább csökkenhetnek.

2020.május.12

A kialakult koronavírus járvány sok KATA-ban adózó (helyi iparűzési adóban: kisadózó vállalkozások tételes adója hatálya alá tartozó vállalkozót) vállalkozót érint kedvezőtlenül, mivel jelentősen csökkent a szolgáltatások iránti kereslet, és kénytelen sok vállalkozás tevékenységét szüneteltetni vagy megszüntetni.

2020.március.12

Tisztelt Lakosság!

A kormányhivatalokhoz és okmányirodákhoz hasonlóan Dunakeszi Város Polgármesteri Hivatala sem javasolja a személyes ügyintézést (kivéve akiket hatósági eljárásban személyes megjelenésre kötelezett, illetve az anyakönyvi ügyintézés kapcsán intézendő ügyek).

2020.március.11

Az önkormányzati adóhatóság elkészítette és postára adta, illetve kiküldte a tárhelyekre az építményadó és a gépjárműadó változásokat tartalmazó határozatokat, valamint az Adószámla kivonatokat.

2020.március.11

Az „Adószámla kivonatok” kézbesítését követően - évek óta visszatérően - sok adózó, ügyfél keresi fel az önkormányzati adóhatóságot és érdeklődik a számlalevelek tartalmáról, ugyanis ekkor szembesülnek azzal a ténnyel, hogy egyes építményadóztatással összefüggő adatbejelentési kötelezettségeket elmulasztottak teljesíteni.

2019.október.25

2020. január 1-től megszűnik az EVA adózási forma. Ebből adódóan minden EVA-s adózónak döntenie kell, hogy a tevékenységét milyen adózási forma keretében folytatja tovább.

2017.május.30

Szúnyoggyérítés évente minimum 4 alkalommal, szakértő által meghatározott időpontokban, kémiai légi és föld gyérítéssel zajlik.

2017.április.09

Dunakeszi Város Önkormányzata rendeletben szabályozza az avar és kerti hulladék égetését a város határain belül. Az avar-és kerti hulladék égetése minden évben kizárólag két időszakban, a kijelölt napokon megengedett:

  • tavasszal: március 1-től május 15-ig szerdánként és szombatonként, illetve
  • ősszel: szeptember 15-től november 30-ig szerdánként és szombatonként.
2017.március.29

Gyepmesteri szolgáltatást ellátó szervezet

Zöld Menedék Állatvédő Alapítvány

2600 Vác, Piac u. 1.

Bejelentés : 06-70-389-9427, 06-20-464-6491

2017.február.05

A városban lévő méhészeknek bejelentési kötelezettsége van a hivatal felé minden év február végéig. A bejelentésnek tartalmaznia kell a nevet, a tevékenység pontos helyének megjelölését, a méhész elérhetőségét, telefonszámmal, e-mail címmel.

Kiadvány

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

 

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Felhívjuk a figyelmet, hogy 

az építéshatósági ügyek

2020. március 1-jével a

Kormányhivatalhoz kerültek.

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

2020 március 1-jétől:

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

 

13:00-16:00
bejelentkezés:
foepitesz@dunakeszi.hu

Péntek
(ügyfélszolgálat)
08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Új Széchenyi terv