Hivatali ügyek leírása

Ügyintézés - Iparker - 3,5 tonnát meghaladó gépjárművel kapcsolatos jegyzői igazolás kiadása

A 3,5 tonnát meghaladó tehergépjármű és autóbusz forgalomba helyezéséhez és átírásához szükséges jegyzői igazolás kiadása

Ügyleírás:

Amennyiben a formanyomtatvány – a mellékleteivel együtt – megfelel a jogszabályi előírásoknak, a jegyző vagy az általa megbízott osztályvezető az igazolást azonnal kiadja a kérelmező részére.

Hatáskör és illetékesség:

A hatáskört az eljárásban a települési jegyző gyakorolja. A tevékenység illetékessége az a terület, a 3,5 tonna össztömeget meghaladó gépjárművet tárolják.

Szükséges okiratok, mellékletek:

Formanyomtatvány (mely tartalmazza a kérelmező adatait, elérhetőségét, gépjármű forgalmi rendszámát vagy alvázszámát, gépjármű tárolásának helyét)

A kérelemhez a kérelmezőnek csatolnia kell a cégkivonat, aláírási címpéldány vagy egyéni vállalkozói igazolvány

amennyiben a tárolási helyéül szolgáló ingatlan nem a kérelmező tulajdonában van, úgy a tulajdonosi hozzájárulási nyilatkozat vagy bérleti szerződés

Alkalmazott jogszabályok:

1999. évi LXXXIV. törvény a közúti közlekedési nyilvántartásról

326/2011. (XII.28.) Kormányrendelet a közúti közlekedési igazgatási feladatokról, a közúti közlekedési okmányok kiadásáról és visszavonásáról

261/2011. (XII.7.) Kormányrendelet a díj ellenében végzett közúti árutovábbítási, a saját számlás áruszállítási, valamint az autóbusszal díj ellenében végzett személyszállítási és a saját számlás személyszállítási tevékenységről, továbbá az ezekkel összefüggő jogszabályok módosításáról

Egyéb fontos tudnivalók:

A vonatkozó jogszabály alapján a 3,5 tonna össztömeget meghaladó tehergépjárművet, autóbuszt üzemeltető tulajdonos székhely, telephely címként csak olyan települési cím bejegyzését kérheti, amelyet a cégjegyzék tartalmaz és e járművek számára ténylegesen tárolási helyül szolgált. Azt a tényt, hogy az ingatlan alkalmas a járművek tárolására a települési önkormányzat jegyzője igazolja. A kormányrendelet alapján a közúti közlekedési szolgáltatáshoz használt jármű közúton vagy más közterületen nem tárolható.


Nyomtatványok - 3,5 tonna - jegyzői igazolás

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

 

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

2020 március 1-jétől:

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

13:00-16:00
 

Péntek
(ügyfélszolgálat)

08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Széchenyi Terv Plusz

Új Széchenyi terv