
Ügyintézés - Anyakönyv - Névváltoztatás
Házassági névviselési forma módosítása
Személyesen benyújtott kérelemre indul, amelyhez személyazonosság, állampolgárság igazolása szükséges.
A kérelem bármely anyakönyvvezetőnél benyújtható.
Az eljárás igazgatási szolgáltatási díja: Nincs
Szükséges dokumentumok:
- személyazonosító okmányok
Születési névváltoztatás
Személyesen benyújtott kérelemre indul, amelyhez személyazonosság, állampolgárság igazolása szükséges.
A kérelem bármely anyakönyvvezetőnél benyújtható.
Az eljárás igazgatási szolgáltatási díja:
Az anyakönyvi eljárásról szóló 2010. évi I. törvény (a továbbiakban: At.) 50. -ának a Törvény 32.§-ával megállapított, 2021. január 1. napjától hatályba lépő rendelkezései értelmében a születési név megváltoztatására irányuló kérelem esetén – függetlenül attól, hogy hányadik alkalommal kéri a névváltoztatást – 10.000 forint összegű igazgatási szolgáltatási díjat kell majd megfizetni. A korábbi szabályozással egyező módon az egy családhoz tartozó nagykorúak közös kérelme esetében az igazgatási szolgáltatási díjat is minden nagykorúnak külön-külön kell fizetnie.
A születési névváltoztatási eljárással összefüggésben fizetendő igazgatási szolgáltatási díj összegének a befizetését 2021. január 1. napjától a Budapest Főváros Kormányhivatala által megjelölt számlára kell az ügyfeleknek megfizetnie.
- Átutalás összege: 10.000 forint
- Számlaszám: 10023002-00299592-00000000
- Kedvezményezett neve: Budapest Főváros Kormányhivatala
- Közlemény: névváltoztatással érintett személy házassági és születési neve (kiskorú vagy gondnokolt esetében is minden esetben a névváltoztatással érintett személy nevét szükséges feltüntetni, nem pedig a befizetést teljesítő személy nevét)
Az eljárás igazgatási, szolgáltatási díj megfizetését igazoló banki kivonat másolatát a névváltoztatási kérelem benyújtásakor az anyakönyvvezetőnek át kell adni.
Szükséges dokumentumok:
- születési anyakönyvi kivonat (azon személyeké is, akiket a névváltoztatás érint)
- házas családi állapot esetén házassági anyakönyvi kivonat
- személyazonosító okmányok
Nyomtatványok - Névváltoztatás

DIÓSSI CSABA
Dunakeszi Város Polgármestere
Hírlevél
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.
Írjon nekünk
Közérdekű
Elérhetőségeink
Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:
Személyes ügyfélszolgálat:
2120 Dunakeszi, Fő út 25.
Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182
Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)
Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu
DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):
Telefon: +36 27 511 511
Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473
Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu
Nyitvatartás:
Hétfő | 08:00 - 17:30 |
Kedd | 08:00 - 16:00 |
Szerda | 08:00 - 16:00 |
Csütörtök | 08:00 - 16:00 |
Péntek | 08:00 - 12:00 |
Főépítészi iroda ügyfélfogadása
2020 március 1-jétől:
Hétfő (ügyfélszolgálat) |
13:00 - 17:30 |
Szerda |
13:00-16:00 |
Péntek (ügyfélszolgálat) |
08:00 - 12:00 |
Polgármesteri beszámolók
Dunakeszi Polgár
Dunakeszi Post
Városi Sportegyesület Dunakeszi
Gérecz Attila Tanuszoda
Széchenyi Terv Plusz
Új Széchenyi terv
