Hivatali ügyek leírása

Ügyintézés - Anyakönyv - Névváltoztatás

Házassági névviselési forma módosítása

Személyesen benyújtott kérelemre indul, amelyhez személyazonosság, állampolgárság igazolása szükséges.

A kérelem bármely anyakönyvvezetőnél benyújtható.

Az eljárás igazgatási szolgáltatási díja: Nincs

Szükséges dokumentumok:

  • személyazonosító okmányok
     

Születési névváltoztatás

Személyesen benyújtott kérelemre indul, amelyhez személyazonosság, állampolgárság igazolása szükséges.

A kérelem bármely anyakönyvvezetőnél benyújtható.

Az eljárás igazgatási szolgáltatási díja:

Az anyakönyvi eljárásról szóló 2010. évi I. törvény (a továbbiakban: At.) 50. -ának a Törvény 32.§-ával megállapított, 2021. január 1. napjától hatályba lépő rendelkezései értelmében a születési név megváltoztatására irányuló kérelem esetén – függetlenül attól, hogy hányadik alkalommal kéri a névváltoztatást – 10.000 forint összegű igazgatási szolgáltatási díjat kell majd megfizetni. A korábbi szabályozással egyező módon az egy családhoz tartozó nagykorúak közös kérelme esetében az igazgatási szolgáltatási díjat is minden nagykorúnak külön-külön kell fizetnie.

A születési névváltoztatási eljárással összefüggésben fizetendő igazgatási szolgáltatási díj összegének a befizetését 2021. január 1. napjától a Budapest Főváros Kormányhivatala által megjelölt számlára kell az ügyfeleknek megfizetnie.

  • Átutalás összege: 10.000 forint
  • Számlaszám: 10023002-00299592-00000000
  • Kedvezményezett neve: Budapest Főváros Kormányhivatala
  • Közlemény: névváltoztatással érintett személy házassági és születési neve (kiskorú vagy gondnokolt esetében is minden esetben a névváltoztatással érintett személy nevét szükséges feltüntetni, nem pedig a befizetést teljesítő személy nevét)

Az eljárás igazgatási, szolgáltatási díj megfizetését igazoló banki kivonat másolatát a névváltoztatási kérelem benyújtásakor az anyakönyvvezetőnek át kell adni.

Szükséges dokumentumok:

  • születési anyakönyvi kivonat (azon személyeké is, akiket a névváltoztatás érint)
  • házas családi állapot esetén házassági anyakönyvi kivonat
  • személyazonosító okmányok
     

Nyomtatványok - Névváltoztatás

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

 

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

2020 március 1-jétől:

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

13:00-16:00
 

Péntek
(ügyfélszolgálat)

08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Széchenyi Terv Plusz

Új Széchenyi terv